  • 1. Data: 2015-07-06 17:20:00
    Temat: Lombardy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Przybylo tego w realu i na allegro.

    Przeciw lombardom jako takim nic nie mam, ale jak widze ze na sprzedaz
    wystawiaja nawigacje samochodowa, zegarek sredniej klasy, co to nowy
    kosztuje np 200zl, tutaj 50 ... to ile mogl dostac klient ? 20zl, 40 ?

    Na wodke niby starczy, ale tylu zapijaczonych ludzi, co to wszystko
    przehandluja ?

    Paserka zorganizowana, czy zwykly komis, a w zasadzie to juz nie
    komis, tylko zwykly handel, gdzie prawowity wlasciciel moze sie swoich
    gratow pozbyc ?

    J.

  • 2. Data: 2015-07-07 17:11:52
    Temat: Re: Lombardy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 17:20:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Paserka zorganizowana, czy zwykly komis, a w zasadzie to juz nie
    > komis, tylko zwykly handel, gdzie prawowity wlasciciel moze sie swoich
    Nie śledze oferty lombardow w internecie ale dość regularnie zerkam co mają w w
    ofercie lombardy w moim mieście. Jest ich tu 4sztuki. Z moich obserwacji wychodzi że
    drogo. Niewiele taniej często jak analogiczny sprzęt nówka ze sklepu

  • 3. Data: 2015-07-07 23:58:38
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    A ty myslisz ze te chuje wioskowe wiedza co to lombard? Ktos im
    powiedzial ze tak ma byc i tak jest OK.

    Jak patrze na ten syf to coraz bardziej wierze w to ze te obozy
    koncentracyjne to byly polskie.

  • 4. Data: 2015-07-16 00:26:22
    Od: s...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > Paserka zorganizowana, czy zwykly komis, a w zasadzie to juz nie
    > komis, tylko zwykly handel, gdzie prawowity wlasciciel moze sie swoich
    > gratow pozbyc ?
    >

    > J.

    Może komornik hurtem dostarcza.

  • 5. Data: 2015-07-17 19:23:40
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-07-06 o 17:20, J.F. pisze:
    > Na wodke niby starczy, ale tylu zapijaczonych ludzi, co to wszystko
    > przehandluja ?

    IMO jak ktos ma nóż na gardle to pawnshop to lepsza alternatywa niż
    chwilówki.

    --
    @foe_pl