  • 21. Data: 2024-03-08 15:26:07
    Temat: Re: poszukiwani
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29-02-2024 o 10:23, J.F napisał:

    > Jak piszesz - częsty klient, i sugerujesz, ze sąd móglby sięgnąc
    > do archiwum i wziąc stamtąd adres ... no to widać sięgnął i wziął.
    > Tylko sprawa była stara i adres stary :-)
    >
    > Nie - adres powinien być w aktach sprawy, i pisma wysyłane pod adres
    > ze sprawy.
    >
    > Gorzej, jak się ktos przeprowadzi ...

    a tu mamy jeszcze ciekawszy przypadek, gość dostał wyrok nakazowy na
    część nieswoich danych. Ciekawe, gdyby się nie sprzeciwił i nie poszedł
    na rozprawę i nie poddał się karze, to kto byłby ścigany...
    https://www.facebook.com/100089770705678/videos/7032
    024-katowice-s%C4%85d-rejonowy-katowice-zach%C3%B3d-
    wygrana-dzi%C5%9B-odby%C5%82o-si%C4%99-og%C5%82oszen
    ie/1120446589298166/

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 22. Data: 2024-03-08 16:36:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2024 o 16:38, Shrek pisze:

    > Tylko te w które jesteś stroną (jak świadkiem to _chyba_ nie).
    > Wykroczenia również.

    Update - jak jesteś pokrzywdzonym to nie widać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!