  • 1. Data: 2024-02-22 18:14:08
    Temat: Pytanie o wiek podczas przesłuchania komisji śledczej
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Po co pytają świadków o wiek i zajęcie, przed przesłuchaniem?
    Czy przypadkiem jest inna procedura jeśli padła by jakaś odpowiedź?

  • 2. Data: 2024-02-22 18:37:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.02.2024 o 18:14, Monika Głowacka pisze:
    > Po co pytają świadków o wiek i zajęcie, przed przesłuchaniem?
    > Czy przypadkiem jest inna procedura jeśli padła by jakaś odpowiedź?

    Bo stosują Kodeks postępowania karnego, a tam jest napisane, że należy
    zapytać o wiek.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-02-22 19:22:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Bo stosują Kodeks postępowania karnego, a tam jest napisane, że należy
    > zapytać o wiek.

    TO SKANDAL. Może jeszcze pytają o orientację? ;-)

  • 4. Data: 2024-02-22 19:25:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2024 o 19:22, _Master_ pisze:

    > TO SKANDAL. Może jeszcze pytają o orientację? ;-)

    Nie. Ale o wykształcenie, stan cywilny zatrudnienie i zarobki już tak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-02-22 19:56:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.02.2024 o 19:25, Shrek pisze:
    > Nie. Ale o wykształcenie, stan cywilny zatrudnienie i zarobki już tak.

    a to ciekawe. W ustawie jest jeszcze zawód. Zarobki i stan cywilny, jak
    się zarzut przedstawia.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 6. Data: 2024-02-22 20:32:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-02-22 o 19:25, Shrek pisze:

    > Nie. Ale o wykształcenie, stan cywilny zatrudnienie i zarobki już tak.

    Rozumiem przesłuchanie normalnie ale tu chodzi o PUBLICZNE PODANIE
    WSZYSTKICH DANYCH

    Jak to się ma do RODO i co na to TSUE? ;-)

  • 7. Data: 2024-02-22 20:40:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2024 o 20:32, _Master_ pisze:

    > Rozumiem przesłuchanie normalnie ale tu chodzi o PUBLICZNE PODANIE
    > WSZYSTKICH DANYCH
    >
    > Jak to się ma do RODO i co na to TSUE? ;-)

    Rozprawy w sądzie są publiczne z zasady.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-02-22 21:13:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > a to ciekawe. W ustawie jest jeszcze zawód. Zarobki i stan cywilny, jak
    > się zarzut przedstawia.

    Wydaje mi się że jednak mnie pytali przy okazji moto na początku -
    jeszcze na komendzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-02-22 21:30:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-02-22 o 20:40, Shrek pisze:
    > Rozprawy w sądzie są publiczne z zasady.

    Ale co na to RODO i TSUE? ;-)

  • 10. Data: 2024-02-23 03:56:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Feb 2024 21:30:17 +0100, _Master_ wrote:

    > Ale co na to RODO i TSUE? ;-)

    Rozprawy w TSUE pewnie tez jawne, nie wiem jak sobie radza z RODO :-)

    Ale komisja to nie sąd :-)

    J.