  • 1. Data: 2004-08-24 11:58:21
    Temat: Zgłoszenie nieszczęśliwego wypadku
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Ubiagam sie o odszkodowanie z PZU z tytulu nieszczesliwego wypadku, gdyz
    dziecko moje uleglo urazowi. W zwiazku z tym mam pytanie:
    - czy w wyniku tego MIEJSCE ZDARZENIA (dom, podworko) ma wplyw na wysokosc
    odszkodowania?

  • 2. Data: 2004-08-25 00:04:19
    Temat: Re: Zgłoszenie nieszczęśliwego wypadku
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziecko moje uleglo urazowi. W zwiazku z tym mam pytanie:
    > - czy w wyniku tego MIEJSCE ZDARZENIA (dom, podworko) ma wplyw na wysokosc

    to zalezy jakie ubezpieczenie, ale pewnie chodzi o nnw co jest zawierane
    m.in. w szkolach? jesli tak to bedzie sie liczyl uszczerbek na zdrowiu.
    podaj wiecej informacji.

    pozdrawiam