-
1. Data: 2002-02-26 11:22:43
Temat: poserwisowy test
Od: "Grzegorz G." <s...@w...pl>
Mam monitor na gwarancji, ktory chce zawiezc do punktu sprzedazy (jest to
hurtownia komputerowa) z powodu wad (geomatria, kolory).
Czy przy odbiorze monitora beda mial prawo do sprawdzenia czy jest on
calkowicie pozbawiony w/w wad (podlaczyc do komputera i zobaczyc)? Dodam,
ze hurtownia ta znajduje seie w sporej odleglosci od mojego miejsca
zamieszkania, a pojade tam specjalnie w tej sprawie.
_____________________
Grzegorz G.
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?