  • 301. Data: 2006-07-28 23:48:15
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Hehehe - właśnie zacytowałeś motto każdej ubecji każdego reżimu.

    No powiedz prosze, Andrzeju, ze jak widzisz blokade to ja omijasz, nie
    zatrzymujesz sie na wezwanie policjantow, nawet jak krzycza stoj bo
    strzelam. Powiedz. I bedzie wszystko jasne.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 302. Data: 2006-07-28 23:55:51
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    robcio i przemek to kretyni

  • 303. Data: 2006-07-28 23:58:44
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > Pomijając motocyklistę, z powodu tego strzału ucierpiała postronna
    > osoba - kobieta jadąca rowerem w którą przyrżnął trafiony motocyklista.
    > Uważasz, że to jej wina była i odszkodowanie jej się nie należy?

    jej się należy, ale nie od policji tylko od rodziny tego martwego już
    przygłupa. szkoda mi jego dziewczyny

  • 304. Data: 2006-07-29 00:03:09
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

    p...@g...pl

  • 305. Data: 2006-07-29 00:04:44
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > napisalem komentarz do ustawy. Np tutaj znajdziesz:
    >
    > http://www.paragraf.com.pl/karta.asp?kod=6477
    > http://www.paragraf.com.pl/karta.asp?kod=3205

    ale lecisz w chuja

  • 306. Data: 2006-07-29 00:05:50
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    chuj ci w dupę, "Henry (k)"

  • 307. Data: 2006-07-29 00:15:59
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    ten głupi cap przemek latałby tym swoim helikopterem aż mu się by paliwo
    skończyło i by się z nieba spierdolił

  • 308. Data: 2006-07-29 00:17:47
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    już czytając posty kacapa Przemka Rokickiego.
    <przemyslaw.rokicki@.gazeta.pl> połapałem się że na pewno na pis nie
    głosował, bo za ciężko łapie rzeczy oczywiste

  • 309. Data: 2006-07-29 00:19:20
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    spierdalaj z tym "wyrokiem"

  • 310. Data: 2006-07-29 05:47:03
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Hikikomori San" <h...@g...pl> wrote in message

    > Coz. Trzymajmy sie jakichs faktow, ktore so podawane do wiadomosci
    > publicznej. Bez tego mozemy w ogole zaczac od tego, ze byl kosmita a
    > zastrzelili go policjanci zadni sprzedania jego organow naukowcom z
    > maryki...

    A propo faktow, sluchalem wczoraj brata zabitego w TVN24 to co wynika z jego
    slow:
    1. Byl jedne radiowoz, nie 3 jak twierdzi policja.
    2. Kiedy pojawil sie na motocykl radiowoz stal na podworku jednego z
    mieszkancow, a panowie policjanci odpoczywali
    sobie palac fajki.Motocyklista nie mogl widziec radiowozu.
    3. Kiedy go zobaczyli 2 ruszylo w poscig radiowozem, trzeci zaczal leciec na
    butach strzelajac.
    4. Wlasciciel posesji na ktorej stal radiowoz znalazl na swoim podworku 2
    luski, zlosil to policji, przyjechali i uzywajac slow
    powszechnie uznanych za obrazliwe powiedzieli mu aby sie nie wtracal bo
    jeszcze go dopadna.
    5. Brat zabitego twierdzi ze zglaszaja sie do niego naoczni swiadkowie
    "poscigu", ktorzy potwierdzaja w/w wersje zdarzen.
    6. Owi swiadkowie twierdza ze na razie policja jakos nie szuka z nimi
    kontaktu, aby zweryfikowac jak na prawde wygladalo
    to zdarzenie.

    Ja juz nie wiem w jakim kraju zyje, ale wiem jedno. Place na tych
    niebieskich "bohaterow" z moich podatkow, a wczoraj
    brat zabitego na antenie ogolnopolskiej TV postawil bardzo powazne zarzuty
    i ja mam nadzieje ze ktos te zarzuty zweryfikuje.

    Daniel