  • 311. Data: 2006-07-29 06:20:59
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    news:eadfjg$dkm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czemu nie zabijać? Głupie geny trzeba kasować.

    Rozumiem, że zgłaszasz się na ochotnika do przetestowania tej 'światłej'
    teorii?

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 312. Data: 2006-07-29 06:28:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Rozumiem, że zgłaszasz się na ochotnika do przetestowania tej 'światłej'
    > teorii?

    To znaczy? Według ciebie mam kasować, czy być skasowany ;) ?
    Na kasowanie się nie zgłaszam, ale nie mam nic przeciwko skasowaniu
    mnie? MOje geny nie są dobre. I co łyso ci?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 313. Data: 2006-07-29 06:54:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a h...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie da to sie trzasnac drzwiami obrotowymi.

    chyba ze ma sie pewne specyficzne imie i nzawisko...

    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr

  • 314. Data: 2006-07-29 07:07:07
    Od: "gub" <j...@w...pl>

    > Użytkownik "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> napisał w
    > wiadomości news:eadt92$tje$1@news.onet.pl...
    >
    > zginąć wiele osób. Pozwalając mu uciec możesz poświęcić Zycie wielu
    > niewinnych osób ratując życie przestępcy. Niby życie, to życie i nie
    > powinno się dywagować, czyje jest cenniejsze. Ale mimo wszystko
    > intuicyjnie mniej mi żal przestępcy, niż ofiary.

    zapomniałeś że zapobiegli ucieczce niewinnego, a ci z napadu nadal są na
    wolności,
    więc głupia jest twoja dywagacja na ten temat

  • 315. Data: 2006-07-29 07:54:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krzymek napisał(a):

    > Czyli według ciebie nalezy się niezatrzymywac na wezwanie policjanta ?

    nie, nalezy sie zatrzymac, a tego co sie nie zatrzyma ukarac zgodnie z
    prawem, najlepiej by bylo gdyby zrobiono przestepstwo (zbrodnie) z
    czegos takiego. Ale na pewno nikogo nieuprawnia to do wykonania wyroku.

    > Znam tylko 3 typy pojazdów do których mozna tak strzelać, fiat 126p, garbus
    > i porshe. W innych wypadkach policjant musiałby wyprzedzić ściganego i oddać
    > strzały.

    no masz bardzo waską wybobraznie. Z powietrza strzal w silnik jezlei nie
    maja smiglowaca, to przez radio wystarczy podac ktoredy koles jedzie,
    tam sie odpowiednio ustawia
    - blokada + policjant-snajper gdzies z boku (nie wylazi na jezdnei pod
    kola) ktory strzeli w silnik.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 316. Data: 2006-07-29 07:56:56
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Helikoptery są nielegalne?

    Wiekszego przyglupa niz ty chloptasiu
    jeszcze nie spotkalem. A korzystam z Usenetu
    juz kilka dobrych lat.

    Neko

  • 317. Data: 2006-07-29 07:57:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
> [...]
    > jeszcze go dopadna.
    > 5. Brat zabitego twierdzi ze zglaszaja sie do niego naoczni swiadkowie
    > "poscigu", ktorzy potwierdzaja w/w wersje zdarzen.
    > 6. Owi swiadkowie twierdza ze na razie policja jakos nie szuka z nimi
    > kontaktu, aby zweryfikowac jak na prawde wygladalo
    > to zdarzenie.
    >
    > Ja juz nie wiem w jakim kraju zyje, ale wiem jedno. Place na tych
    > niebieskich "bohaterow" z moich podatkow, a wczoraj
    > brat zabitego na antenie ogolnopolskiej TV postawil bardzo powazne zarzuty
    > i ja mam nadzieje ze ktos te zarzuty zweryfikuje.

    trzeba wierzyc ze Ludwig zarzadzi przesluchasnie wszystkich z
    odpowiednia aparatura.

    P.

  • 318. Data: 2006-07-29 07:58:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mvoicem napisał(a):
    > Przemek R. napisał(a):
    > [...]
    >
    > Ale gdyby kazali ci się zatrzymać i oddali kilka strzałów
    > ostrzegawczych, to byś się chyba zatrzymał, nie?

    powiedz mi co to zmienia? glupota nie jest karalna KS.
    poczytaj art 17.1 punkt 3. ustawy o policji

  • 319. Data: 2006-07-29 08:01:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > Powolales przepis, ktory mowi o sposobie uzycia broni palnej. W jaki inny
    > sposob, niz strzelanie do uciekajacego motocyklisty, mozna bylo uzyc broni w
    > tym wypadku?

    w ogole bo to po prawie pewna smierc. Trzeba dorwac wszelkimi ludzkimi
    srodkami ale nie strzelac. To mniejwiecej tak jakby strzelano w szybe
    jadacego samochodu, wtedy tez uznalbym to za usilowanie zabosjtwa.
    Co innego strzal w opony samochodu czy w silnik. Wtedy by nie bylo watku.

  • 320. Data: 2006-07-29 08:11:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):
    > spierdalaj z tym "wyrokiem"