  • 241. Data: 2018-03-10 07:30:35
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2018 o 01:17, T...@s...in.the.world pisze:

    > Sam wczesniej potwierdziles ze rowerzysci sa z gruntu bardziej
    > podejrzani niz inne grupy.

    Wytyczne z góry - sam minister spraw zagranicznych mówił, że to
    antypolacy. Pewnie schabowego też nie żre;)

    Shrek

  • 242. Data: 2018-03-23 10:46:28
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie, ale zabiera telefon w celu jego sprawdzenia. Dzwonić możesz, tylko
    > nie masz z czego.

    Ale jak sprawdzi telefon, to go odda. Czy wtedy może zabronić dzwonić? Czy
    może zabrać dwa telefony na raz?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 243. Data: 2018-03-23 10:47:41
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No zabiera do sprawdzenia - a co ma zrobić? Nasz sposób zadzwonienia z
    > telefonu, którego nie masz? Jak tak, to dzwoń. Zakazu nie ma.

    Teoretycznie sposób by się znalazł (słuchawka bluetooth, skype w tle).
    Praktycznie pewnie nie.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 244. Data: 2018-03-23 10:48:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Błąd popełnił Pan Władza- tytułowy bohater tego wątku ze nie zabrał
    > rowerzyście kamerki "do sprawdzenia" Gdyby zabrał Policja uniknęła by
    > 1000 000 miliona odtworzeń filmiku który delikatnie mówiąc chwały
    > Policji nie przynosi

    Nie uniknęłaby, filmy można odzyskać.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 245. Data: 2018-03-23 10:49:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.03.2018 o 10:46, Adam Wysocki pisze:

    > Ale jak sprawdzi telefon, to go odda. Czy wtedy może zabronić dzwonić? Czy
    > może zabrać dwa telefony na raz?

    Będziesz kozaczył, to cię spotka niemiłe rozczarowanie.

    "Pan się nie ślizga, bo pan sobie rękę złamiesz"

    Shrek

  • 246. Data: 2018-03-23 10:52:22
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Wyrok jak wyrok jednak w tym przypadku kobietę łamała prawo "prywatnie"
    > nie było to podczas wykonywania jej obowiązków służbowych.

    Taki drobny szczegół, którego nie ma w tytule linku. Clickbait.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 247. Data: 2018-03-23 10:53:49
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A u nas wydmuszka TK uznała przepisy o których tu dyskutujemy za
    > niekonstytucyjne. I jak zawsze zabawny w takiej sytuacji jest fakt, że
    > te niekonstytucyjne przepisy obowiązjują jeszcze do 2019 roku.

    Jakie dokładnie przepisy obowiązują do 2019 roku?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 248. Data: 2018-03-23 11:00:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.03.2018 o 10:53, Adam Wysocki pisze:

    > Jakie dokładnie przepisy obowiązują do 2019 roku?

    Jeszcze nie wiadomo. Kto tam teraz jest ministrem? A Brudziński - on
    chyba coś z jezuitami miał wspólnego w czasie studiów, więc pewnie
    profilaktycznie będą w kajdankach do jeziora wrzucać. Jak wypłynie to
    winny i do pierdla. A jak pójdzie na dno, to niewinny i wypuścić;)

    Shrek.

  • 249. Data: 2018-03-23 11:02:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.03.2018 o 11:00, Shrek pisze:

> [...]

    Żle przeczytałem w poprzenim poście. Obowiazują obecne niekonstytucyjne.
    Przecież to oczywiste;)

    Shrek

  • 250. Data: 2018-03-23 12:30:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 marca 2018 10:49:01 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > "Pan się nie ślizga, bo pan sobie rękę złamiesz"

    Kolejna osoba dzisiaj rano opuściła ten świat po użyciu tasera przez policjantów.