  • 101. Data: 2004-08-29 16:20:06
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:cgsvf3$23pj$1@news2.ipartners.pl...
    > Bogen wrote:

    > Pewnie - łatwiej wydawać polecenia i oczekiwać bezwzględnego
    > posłuszeństwa ;-P

    Chcesz poznac te zasadzy to sobie poczytaj.
    Nie widze powodu dla ktorego mam Ci je tlumaczyc.

    > Czytałem. Nigdzie tam nie ma, że obywatel musi wykonywać NIELEGALNE
    > polecenia policjanta.

    Oczywiscie masz racje.

    >A ja nadal się upieram, że w sytuacji zaskoczenia
    > niewinnego obywatela, gdy ten spokojnie i wręcz uprzejmie oraz bez
    > żadnych gwałtownych ruchów zażąda przestrzegania procedury i
    > wyjaśneinia, o co chodzi, sprowadzanie go do parteru jest zwykłym
    > brudno-harryzmem (że tak sobie pozwolę nowotwór językowy wyprodukować).

    A upieraj sie.Oby tylko przed monitorkiem a nie podczas interwenjiw obez Ciebie bo
    jak jzu pisalem kilkakrotnie to Ty na tym ucierpisz.

    > Pomijając chodzącego 'po kolędzie' dzielnicowego, jeszcze nie widziałem
    > w Warszawie jednoosobowego patrolu.

    A Ty swoje.
    Poczytaj sobie
    http://www.przepisy.e-box.pl/phpbb/viewtopic.php?t=2
    900

    bogen

  • 102. Data: 2004-08-29 16:28:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogen wrote:

    > Po raz kolejny utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze rozmowa z Toba nie mam sensu.

    ...dla kogoś nie przyzwyczajonego do dyskusji - może.

    > Policjant ktory Cie mierzy do Ciebie z broni, gdyz wczesniej widzial
    > jak Ty dokonujesz rozboju przy uzyciu broni( pamietasz gonil sprawce
    > i mysli ze to Ty) a Ty chcesz aby on pokazywal Ci legitymacje.

    Przede wszystkim powinno mu trafić do mózgownicy, że jak delikwent stoi,
    nie ucieka, nie bluzga tylko pyta, o co chodzi, to może jednak zaszła
    jakaś pomyłka. No, chyba, że te wszsytkie kawały o policjantach to sama
    prawda ;->

    > Ok policjant schowa bron i wyciagniw z kieszeni legitymacje podejdze
    > do Ciebie a Ty sobie ja dokoladnie obejrzysz i zanotujesz jego dane tak?

    Nie musi chować broni - z bazooką chyba nie lata i może potrzymać ją
    jedną ręką przez minutkę, hmm? A ze spisywaniem można poczekać...

    > Scyzoryka tez nie rzucisz.

    Zagrożenia dla niego nie stanowi - zanim by ktoś otworzył ostrze, mógłby
    dostać cały magazynek (nie myl scyzoryka z nożem sprężynowym).

    > Bzdury piszesz.

    SezU

    > Taki jestes kozak przed monitorkiem komputera, a przekonany jestem,
    > ze w sytuacji gdyby policjant celowal do Ciebie z broni nie bylbys taki mocny.

    Wiesz, w sumie bardziej mie stresują bezmyślni idioci za kierownicą
    samochodu. W przypadku policjanta przynajmniej mogę mieć nadzieję, że
    człowiek przeszedł jakieś 'sito' i jest w stanie zachować zimną krew.
    Pomimo kontr przykładów, np. kompletnie spaprana, nieudolna i karygodna
    akcja w Poznaniu (jakby pomyśleli, mogliby się upewnić, kto jedzie
    samochodem bez narażania się i bez zabawy w rewolwerowców).

    I jego emerytura :)

  • 103. Data: 2004-08-29 16:30:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogen wrote:

    > Ok.
    > EOT.

    Ha! Przyznałeś mi rację!

    :-D

    (tak, muszę mieć ostatnie słowo ;) )

  • 104. Data: 2004-08-29 18:40:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Leszek wrote:

    > No a "młodzież" z Poznania próbowała policjantów rozjechać.

    skad masz takie informacje?
    Od tych co strzelali? Norlmalne ze tak wpowiedza, swiadek byl i polecam
    zapoznac sie z tym co mowil. Na pewno w sieci znajdziesz. Gdyby chcieli
    rozjechac to by ktorys z policjantow byl w najlepszym przypadku okaleczony.

    P.

    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    A Także FreePascalowi oraz Lazarusowi (darmowa delphi)
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 105. Data: 2004-08-29 18:47:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > No właśnie. Cała rzecz w tym, że to nie jest morderstwo, a ewentualnie
    > nieumyślne spowodowanie śmierci. Pomocnictwo do tego jest w zasadzie
    > niemożliwe. Bo skoro sprawca robił to nieumyslnie, to co dopiero
    > powiedzieć o pomocniku.

    reasumujac:
    Zycie jest momentami do dupy :)

    Eot

    Pozdrawiam

  • 106. Data: 2004-08-29 18:49:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Bogen wrote:

    > Rozumiem.
    > Nie znalem wczesniejszej wypowiedzi Pana Leszka.

    zdaje sie byl watek o Homoseksualistach, podobne
    poglady ma Olo Kwaśniak, slynny grupowy Kontroler :)

  • 107. Data: 2004-08-29 18:52:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Leszek wrote:

    > Jaki świadek??? Świadek już nie żyje. Został zabity za składanie
    > fałszywych zeznań. Czy Ty chłopie gazet nie czytasz??

    heh
    mozesz jakis link podrzucic?:)

  • 108. Data: 2004-08-29 19:16:37
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Przemek R. wrote:
    > poglady ma Olo Kwaśniak, slynny grupowy Kontroler :)

    dawno go nie było :)

    KG

  • 109. Data: 2004-08-30 07:57:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > skad masz takie informacje?
    > Od tych co strzelali? Norlmalne ze tak wpowiedza,

    No i to się liczy co powiedzą.

    Pzdr
    Leszek

  • 110. Data: 2004-08-30 07:59:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nawiazuje do wypowiedzi Pna Leszka z przed kilku miesiecy, kiedy to
    chwalil
    > metody hitlera ...

    Zacytuj, a nie miel jęzorem jak baba w maglu. Jakieś kompleksy?