  • 91. Data: 2004-08-29 14:01:24
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cgskm9$hjs$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale jakich polecen kurwa mac czlowieku, wybiegli i zaczeli strzelac,
    zamiast
    > filozofpwac poszukaj na googlach relacji swiadka.

    Jaki świadek??? Świadek już nie żyje. Został zabity za składanie fałszywych
    zeznań. Czy Ty chłopie gazet nie czytasz??

    Pzdr
    Leszek

  • 92. Data: 2004-08-29 14:03:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    >Widzisz nie potrafisz napisac nic konkretnego bo poprostu nie masz pojecia
    zarowno o KK >KPK jak o pracy policji.

    W dodatku śmierdzi mi arkiem-popaprańcem. Może jaki klon??

    Pzdr
    Leszek

  • 93. Data: 2004-08-29 15:49:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Bardzo oryginalne. Ten z za światów, to pewnie w ziemskim wymiarze już nie
    > wiele może. Ten drugi jak dojdzie do siebie, to będzie mógł więcej. Z tym,
    > że za próbę samosądu pójdzie siedzieć w najlepszym wypadku.

    zgadza sie, zalezy tez od tego jak podchodzi obecnie do zycia, czlowiek
    ktory w tymwieku laduje na wozku czesto chce z zyciem skonczyc,
    dlatego roeni to moze byc..

    > Rozmowy w toku są bardzo, ale to bardzo mało wiarygodnym źródłem

    tak ale nawet policjant tam byl ktory nie zapreczyl temu.

    > informacji. Dodając do tego fakt, że nawet oni - jak piszesz - nie podali
    > źródła tych informacji, to w ogóle nie warto na taka informację zwracać
    > uwagę. To właśnie taka specyfika tego programu. Rzucają na lewo i prawo
    > gównem i liczą na to, że zawsze gdzieś się doc zegoś przylepi.

    ale to nie oni puscili te plotke, prowadzaca powiedziala ze taka plotka sie
    pojawila ale to tylko plotka, zeby tego matka tego dzieciaka do serca nie
    brala.

    > Ale owym "łebkom" właśnie ewentualnie Policja wypłaci. Od kogo byś tego
    > odszkodowania oczekiwał? Zwłaszcza, że udowodnienie winy konkretnej osobie
    > chwilowo okazało się niemożliwe.

    nie no oczywiscie od policji, myslalem iz zrozumiales ze mln od kazdgeo z
    policjanow :)

    P.
    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    A Także FreePascalowi oraz Lazarusowi (darmowa delphi)
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 94. Data: 2004-08-29 15:51:59
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cgsu5s$hiu$3@inews.gazeta.pl...

    > nawiazuje do wypowiedzi Pna Leszka z przed kilku miesiecy, kiedy to chwalil
    > metody hitlera i nie dziwi mnie ze uwaza iz mozna zabic kazdego kto nizej
    > w spoleczenstwie stoi.

    Rozumiem.
    Nie znalem wczesniejszej wypowiedzi Pana Leszka.

    bogen

  • 95. Data: 2004-08-29 15:53:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

  • 96. Data: 2004-08-29 15:54:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Leszek wrote:

    > W dodatku œmierdzi mi arkiem-popaprańcem. Może jaki klon??

    hi hitler

  • 97. Data: 2004-08-29 15:57:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I dlatego,ze byli pod opieka lekarza im zarzutow nie postawiono?
    > Teraz juz nie sa i jakos dalej im zarzutow nie przedtawono.
    > Noo panie specjalisto od prawa i dzialan policji czemu im nie
    > przedtsawionoi zarzutow??

    Arek sie wypwiedzial na ten temat, pozytaj archiwum.

    Z tego samoego powodu z ktorego smiertelna kula i nagranie z kamery
    zniknelo.

    > Oczywiscie ze nie wiesz, wiec nie zabieraj glosu w sprawach o ktorych nie
    > masz zielonego pojecia.

    Nie bedziesz mi mowil co mam robic, swojemu dziecku mozesz takich wskazowek
    udzielac.

  • 98. Data: 2004-08-29 15:57:32
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cgsucv$hiu$5@inews.gazeta.pl...

    > Arek sie wypwiedzial na ten temat, pozytaj archiwum.
    >
    > Z tego samoego powodu z ktorego smiertelna kula i nagranie z kamery
    > zniknelo.

    :)

    > Nie bedziesz mi mowil co mam robic, swojemu dziecku mozesz takich wskazowek
    > udzielac.

    Skoro Ci nie przeszkadza,ze robisz z sobie idiote to prosze bardzo.
    Ja nie mowie " budowlancowi" ja ma budowac dobu bo sie na tym nie znam.
    Widac Tobie wydaje sie, ze znasz sie na pracy policji.

    bogen

  • 99. Data: 2004-08-29 16:06:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogen wrote:

    > A czemu " swieci" chlopcy" mieli slady narkotykow we krwi?

    A u was biją Murzynów.

  • 100. Data: 2004-08-29 16:15:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogen wrote:

    > Bez obrazy ale rozmowa z Toba nie ma sensu.
    > Nie mam czasu tlumaczyc Tobie na jakich zasadach -pracuja policjanci.

    Pewnie - łatwiej wydawać polecenia i oczekiwać bezwzględnego
    posłuszeństwa ;-P

    > Cytuje Tobie konkretne przepisy, podaje linki do nich a Ty dalej swoje.

    Czytałem. Nigdzie tam nie ma, że obywatel musi wykonywać NIELEGALNE
    polecenia policjanta. A ja nadal się upieram, że w sytuacji zaskoczenia
    niewinnego obywatela, gdy ten spokojnie i wręcz uprzejmie oraz bez
    żadnych gwałtownych ruchów zażąda przestrzegania procedury i
    wyjaśneinia, o co chodzi, sprowadzanie go do parteru jest zwykłym
    brudno-harryzmem (że tak sobie pozwolę nowotwór językowy wyprodukować).

    > Piszesz , ze patrole jednoosobowe sa dla Cibie podejrzane a
    > nastepnie jak zostajesz poinformowane, ze taki rodzaj pelnienia
    > sluzby jest juz od dawna wprowadzony zmieniasz temat i

    Pomijając chodzącego 'po kolędzie' dzielnicowego, jeszcze nie widziałem
    w Warszawie jednoosobowego patrolu.

    > zaczynasz krytykowac caly system.

    Bo jeśli faktycznie ktoś coś takiego wprowadził, to jest to idiotyzm.
    Policjant w pojedynkę przeciwko potencjalnie uzbrojonemu osobnikowi może
    mieć tendencję do strzałów 'ostrzegawczych' w korpus.