  • 111. Data: 2004-08-30 10:11:24
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > dawno go nie było :)

    a juz niedlugo sie pojawi :)
    1 wrzesnia koczuja w "przytulkach"*) bo sporo osob nie ma miesiecznych lub
    podbitych legitek :)

    P.

    *) SKMka

  • 112. Data: 2004-08-30 10:14:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > chwalil
    >
    > Zacytuj, a nie miel jęzorem jak baba w maglu. Jakieś kompleksy?

    cytowac nie musze tego co oczywiste, to bylo niedawno i powinienes to
    pamietac, a jezeli uwazasz
    ze tak nie bylo to zaloz mi sprawe, wowczas na rozprawie zacytuje. Ale nie
    wiem kto na tym lepiej wyjdzie.

    P.

  • 113. Data: 2004-08-30 10:23:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pamietac, a jezeli uwazasz
    > ze tak nie bylo to zaloz mi sprawe, wowczas na rozprawie zacytuje. Ale

    Tak jak myślałem. Baba z magla.W dodatku mało rozgarnięta.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 114. Data: 2004-08-30 11:34:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie
    >
    > Tak jak myślałem. Baba z magla.W dodatku mało rozgarnięta.

    alez zaloz sprawe, a nie gadaj glupot typu "Baba z magla.W dodatku mało
    rozgarnięta."
    bo to co wtedy z Olem wypisywales to juz chyba karalne.

    P.

    ps.
    Otworz jeszcze sklep z lalkami i mydelkiem

  • 115. Data: 2004-08-30 19:35:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > alez zaloz sprawe,

    Tobie? O co?
    Zresztą i tak ci nic nie zrobią. Niepoczytalnych się nie karze.

    Leszek

  • 116. Data: 2004-08-30 20:45:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tobie? O co?

    skoro twoerdze ze wilebisz hitlera, i mowie o tym publicznie, choc Twoim
    zdaniem to nieprawda
    to chyba Cie w jakis sposob obrazam czyz nie?

    > Zresztą i tak ci nic nie zrobią. Niepoczytalnych się nie karze.
    no wlasnie widze.

    P.

  • 117. Data: 2004-09-16 20:06:20
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cgt7vm$ql0$4@inews.gazeta.pl...

    > skad masz takie informacje?
    > Od tych co strzelali? Norlmalne ze tak wpowiedza, swiadek byl i polecam
    > zapoznac sie z tym co mowil.

    Moze Twoj jedyny swiadek klamie bo dostal kika mandatow i postanowil sie
    zemscic........
    >. Gdyby chcieli
    > rozjechac to by ktorys z policjantow byl w najlepszym przypadku okaleczony.

    A to dlaczego?

    bogen

  • 118. Data: 2004-09-17 08:51:50
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Bogen pisze:

> [...]
    > wiadomości news:cgt7vm$ql0$4@inews.gazeta.pl...

    > Moze Twoj jedyny swiadek klamie bo dostal kika mandatow i postanowil sie

    A moze by wreszcie dolozyc jeszce pare zlotych do i tak juz nie tanich
    samochodow panow Policjantow i niechby wreszcie nagrywali przebieg swojej
    pracy ?

    Boguslaw

  • 119. Data: 2004-09-17 10:49:06
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Bogen pisze:

    > A moze by wreszcie dolozyc jeszce pare zlotych do i tak juz nie tanich
    > samochodow panow Policjantow i niechby wreszcie nagrywali przebieg swojej
    > pracy ?

    Czemu nie........

    pozdrawiam

    bogen