  • 1. Data: 2004-08-24 09:16:07
    Temat: Wejście do mieszkania przez Żandarmerię Wojskową
    Od: "oEl" <l...@p...onet.pl>

    W zwiąaku z tym tematem mam kilka pytań:

    Jakim dokumentem powinien posługiwac sie funkcjonariusz ŻW chcąc przeszukać
    mieszkanie?

    Jeżeli wejdzie na legitymację to w jakim terminie powienien dostarczyć
    nakaz?

    Czy należy wpuszczać do mieszkania funcjonariusza ŻW jeżeli głównu lokatro
    mieszkania cywil nie zgadza się na to i co w tym przypoadku zrobić?

    Pozdrawiam Oel

  • 2. Data: 2004-08-24 18:07:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "oEl" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lokatro
    > mieszkania cywil nie zgadza się na to i co w tym przypoadku zrobić?

    Przepisy analogiczne, jak dla policji. Przejrzyj archiwum