    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pederasci
    Date: Mon, 17 May 2004 21:00:55 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 17. maja 2004 18:36 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Pokazanie w TV to nie jest od razu promowanie - Discovery nie promuje
    > zbrodni prawie doskonałych czy Hitlera, choć te tematy pokazywane są 'na
    > okrągło'.

    filmy rzadko są promujące faszyzm i chwalące go lub chociażby pokazujące
    jako coś normalnego

    > Czy to się komuś podoba, czy nie, homoseksualiści są i celowe unikanie
    > tego tematu tylko dlatego, że jakiemuś homofobowi zaczyna stawać i od
    > tego wariacji dostaje, było by gorzej niż dziecinne.

    Sęk w tym, że prawo wyznacza większość. Ja np. jestem zwolennikiem pełnego
    poparcia dla erotyki i damskich ciał, a jednak spróbuj wypuścić gołą babę
    na ulicę.

    Po prostu większość ludzi nie akceptuje nagości (i tu się nie zgadzam) oraz
    większość nie uznaje homoseksualizmu za coś dobrego (i tu się zgadzam).

    > Poza tym tego 'towaru' wypromować się po prostu nie da - albo ktoś jest
    > homseksualistą, albo nie.

    Albo nim zostanie, bo to kul, modne i fajne i wszędzie o nim głośno, albo
    nim nie zostanie, bo nie słyszał, bo wie że to coś nieaprobowanego i
    nienaturalnego oraz niesmacznego.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)