  • 1. Data: 2003-05-06 16:34:10
    Temat: patent na patent...
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    Cześć,

    gdzie szukać informacji o specjalistach, którzy pomagają w procedurze
    "patentowania" - chodzi mi nie tyle o formalności, co o zabezpieczenia
    prawne. Nie znalazłem informacji w Sieci na ten temat...

    będę wdzięczny za link, doświadczenia...

    Pozdrawiam!
    --
    Tomasz Lendzion
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach?

  • 2. Data: 2003-05-06 17:21:27
    Temat: Re: patent na patent...
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Tomek wrote:
    [..]
    > będę wdzięczny za link, doświadczenia...

    Po co - u nas to fikcja.
    Ojciec miał patent, gościu nie potrafił odróżnić rzeczy robionej przez siebie od
    ojca,
    sędzia powiedział, że 2+2 jest 5, a apelacyjny, że "sędzia jest niezależny".

    Szkoda kasy na nasze "państwo prawa", kałasz w rękę dochodź swego jakby co.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 3. Data: 2003-05-06 17:34:46
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > gdzie szukać informacji o specjalistach, którzy pomagają w procedurze
    > "patentowania" - chodzi mi nie tyle o formalności, co o zabezpieczenia
    > prawne. Nie znalazłem informacji w Sieci na ten temat...

    A szukałeś ?
    Jak patent to pewnie Urząd Patentowy będzie w sam raz :-)
    http://www.uprp.pl/

    Możesz też zwrócić się do rzecznika patentowego.

    Pix

  • 4. Data: 2003-05-06 18:50:41
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Tue, 06 May 2003 19:21:27 +0200, Elita.pl napisał/napisała:
    > Szkoda kasy na nasze "państwo prawa", kałasz w rękę dochodź swego jakby co.

    hyhy gdyby Cie posluchali na pss i psst dawno chodzilbys nie jako Arek a
    jako Sito :>

    --
    * byle do 30. sierpnia * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 5. Data: 2003-05-06 18:55:16
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    > Jak patent to pewnie Urząd Patentowy będzie w sam raz :-)
    > http://www.uprp.pl/

    Nawet już tam byłem, jednak "rzecznik patentowy", którego mi tam
    proponowano, nie kojarzył mi się z profesjonalizmem...

    ale dzięki Wam wszystkim...

  • 6. Data: 2003-05-06 19:54:22
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Nawet już tam byłem, jednak "rzecznik patentowy", którego mi tam
    > proponowano, nie kojarzył mi się z profesjonalizmem...

    Bo pewnie rzecznik rzecznikowi nierówny ;-)
    Najlepiej weź sobie książkę telef., trochę podzwoń i zrób
    wstępną selekcję.

    Pix

  • 7. Data: 2003-05-07 00:38:06
    Od: Artur <a...@j...net>

    Zachowam sobie ten post, w razie jakby mi sie jakas krzywda stala.
    Wiesz... roznie teraz bywa, prawda? Ludzie groza innym wybiciem zebow,
    obiciem mordy, itp. lepiej wiedziec od razu kto za tym stoi. Nawet
    jezeli ten ktos jest z Wroclawia. Moze miec przeciez zadawnione urazy
    wynikajace z faktu bycia demaskowanym na roznych grupach i forach.
    Jakby nie daj Bog cos mi sie stalo to na pewno na
    alt.fan.arnold.buzdygan pojawi sie o tym wzmianka i tam tez bedziesz
    mial okazje sie z tego wytlumaczyc.

    A.

  • 8. Data: 2003-05-07 05:21:00
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał
    > gdzie szukać informacji o specjalistach, którzy pomagają w procedurze
    > "patentowania" - chodzi mi nie tyle o formalności, co o zabezpieczenia
    > prawne.

    Zajmuje się tym rzecznik patentowy. każda wyszukiwarka go znajdzie.
    Pozdrawiam.