  • 1. Data: 2003-05-06 14:21:10
    Temat: Referendum i bezmeldunkowiec
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Wiem, że jest obowiązek meldunkowy.
    Ale ja to mam (no wiecie gdzie:)
    Ale chciałbym głosować w referendum.
    Czy ktoś może podrzucić sposób w jaki mogę
    przekonać babę w Urzędzie Gminy, żeby dopisała
    mnie i moją żonę do listy?
    Pozdr
    Miko

  • 2. Data: 2003-05-06 14:32:32
    Temat: Re: Referendum i bezmeldunkowiec
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Miko wrote:
> [...]
    > Ale chciałbym głosować w referendum.
    > Czy ktoś może podrzucić sposób w jaki mogę
    > przekonać babę w Urzędzie Gminy, żeby dopisała

    Położyć jej przed nosem odpowiednie ustawy?

    KG

  • 3. Data: 2003-05-07 12:30:53
    Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Kamil Gołaszewski zamieszkała pod adresem
    <k...@p...onet.pl>
    w artykule <news:3EB7C780.8020608@poczta.onet.pl> napisała w ten deseń:

    > Położyć jej przed nosem odpowiednie ustawy?

    Jakie? Takie z których wynika, że przedpiśca powinien się był zameldować
    tam gdzie przebywa? to baba w prawie będzie. Jedyny ratunek dla
    przedpiścy IMHO to głosowanie w miejscu zameldowania, a jeśli takiego w
    ogóle nie posiada, to w miejscu gdzie głosują bezdomni - chyba gmina
    Warszawa Centrum (alem pewna nie jest) jest od tych rzeczy.

    Tatiana
    PS. odpisując na priv usuń "_przecz ze spamem" z adresu

  • 4. Data: 2003-05-07 13:02:13
    Od: "Nina" <_...@g...pl>

    Użytkownik "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> napisał w
    wiadomości news:b9au76$93q$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Osoba znana wszem i wobec jako Kamil Gołaszewski zamieszkała pod adresem
    > <k...@p...onet.pl>

    A co w wypadku braku zameldowania na stale, a tylko pobyt czasowy? Isc do
    urzedu gminy, gdziema sie czasowke?

  • 5. Data: 2003-05-07 21:19:36
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Xena wrote:
> [...]
    > ogóle nie posiada, to w miejscu gdzie głosują bezdomni - chyba gmina
    > Warszawa Centrum (alem pewna nie jest) jest od tych rzeczy.

    Już widzę te pielgrzymki bezdomnych do Warszawy (bo gminy centrum to już
    jakiś czas nie ma), żeby zagłosować ;)

    ordynacja wyborcza do Sejmu.. Dz.U.2001.46.499
    Art. 19. 1. Wyborca przebywający czasowo na obszarze gminy w okresie
    obejmującym dzień wyborów jest dopisywany do spisu wyborców na jego
    wniosek wniesiony do urzędu gminy najpóźniej w 10 dniu przed dniem wyborów.
    2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do wyborcy nigdzie
    niezamieszkałego, przebywającego na obszarze gminy.
    3. We wniosku, o którym mowa w ust. 1, podaje się dane wymienione w art.
    11 ust. 4.

    KG