    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@j...net>
    Subject: patent na patent...
    Sender: Artur <a...@j...net>
    Date: Wed, 7 May 2003 02:38:06 +0200

    > From: d...@p...onet.pl@213.199.201.132
    > [mailto:d...@p...onet.pl@213.199.201.132] On Behalf Of Elita.pl
    > Posted At: Tuesday, May 06, 2003 7:21 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: patent na patent...
    > Subject: Re: patent na patent...
    >

    > Szkoda kasy na nasze "państwo prawa", kałasz w rękę dochodź
    > swego jakby co.

    Zachowam sobie ten post, w razie jakby mi sie jakas krzywda stala.
    Wiesz... roznie teraz bywa, prawda? Ludzie groza innym wybiciem zebow,
    obiciem mordy, itp. lepiej wiedziec od razu kto za tym stoi. Nawet
    jezeli ten ktos jest z Wroclawia. Moze miec przeciez zadawnione urazy
    wynikajace z faktu bycia demaskowanym na roznych grupach i forach.
    Jakby nie daj Bog cos mi sie stalo to na pewno na
    alt.fan.arnold.buzdygan pojawi sie o tym wzmianka i tam tez bedziesz
    mial okazje sie z tego wytlumaczyc.

    A.