  • 1. Data: 2003-05-06 17:30:55
    Temat: psy - odchody, szczekanie, hamstwo właścicieli
    Od: "Dariusz Rura" <k...@N...gazeta.pl>

    Czy są jakieś przepisy normujące zachowanie posiadaczy
    psów. Po zwróceniu im uwagi słyszy się tylko obelgi, a
    straż miejska nie reaguje na moje skargi

  • 2. Data: 2003-05-06 18:03:57
    Temat: Re: psy - odchody, szczekanie, hamstwo właścicieli
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Dariusz Rura" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy są jakieś przepisy normujące zachowanie posiadaczy
    > psów. Po zwróceniu im uwagi słyszy się tylko obelgi, a
    > straż miejska nie reaguje na moje skargi

    Wszyscy Cię ignorują? Następny proszę;))

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-05-06 18:48:02
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Dariusz Rura" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy są jakieś przepisy normujące zachowanie posiadaczy
    > psów. Po zwróceniu im uwagi słyszy się tylko obelgi, a
    > straż miejska nie reaguje na moje skargi

    nie wiem jak sie powinien zachowywac wlasciciel psa ale na pewno znajdziesz
    jakas pomoc w slowniku ortograficznym

  • 4. Data: 2003-05-06 18:51:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@WP.PL>

    Użytkownik "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > yyy a gdzie tam jest blad? bo ja jakos nie widze...

    w temacie:-)

    HaNkA

  • 5. Data: 2003-05-06 18:51:19
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    znajdziesz
    > jakas pomoc w slowniku ortograficznym

    yyy a gdzie tam jest blad? bo ja jakos nie widze...

    pzdr
    Arkadesh

  • 6. Data: 2003-05-06 18:54:14
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > znajdziesz
    >
    > yyy a gdzie tam jest blad? bo ja jakos nie widze...

    Aaaa... nie spojrzalem na temat

    Arkadesh

  • 7. Data: 2003-05-06 19:15:18
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > jakas pomoc w slowniku ortograficznym

    To nie pl.ortografia tylko pl.soc.prawo,
    pan Dariusz szuka pomocy w konkretnej sprawie,
    a Ty sie czepiasz zamiast pomoc. Kazdemu moze sie zdarzyc.

    Travis

  • 8. Data: 2003-05-06 19:21:13
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Dariusz Rura napisał:
    > Czy są jakieś przepisy normujące zachowanie posiadaczy
    > psów. Po zwróceniu im uwagi słyszy się tylko obelgi, a
    > straż miejska nie reaguje na moje skargi

    przyłączam sie do pytania..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2003-05-06 19:38:39
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > To nie pl.ortografia tylko pl.soc.prawo,
    > pan Dariusz szuka pomocy w konkretnej sprawie,
    > a Ty sie czepiasz zamiast pomoc. Kazdemu moze sie zdarzyc.

    Eee tam. To na pewno typowy pieniacz. Takim lepiej
    nie pomagac. Czytales ostatnia Polityke?

    Konrad

  • 10. Data: 2003-05-06 20:33:02
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Czytales ostatnia Polityke?