  • 1. Data: 2002-01-23 09:37:57
    Temat: paserstwo Krzysztofa Krawczyka
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    Najpierw cytat:

    "Krzysztof Krawczyk
    Zabrał piratom płyty i... rozdaje

    Dziennikarze "Super Expressu" pochwalili się, że pod choinkę dostali od
    piosenkarza po 3 litry wiejskiego mleka, po dwa jubileuszowe albumy z
    jego piosenkami i... pirackie nagranie płyty "Daj mi drugie życie"
    Krawczyka i Bregovicia. - Mam ich całe pudło. Zabrałem je handlarzom na
    bazarze - wyjaśnił ze śmiechem artysta. "

    koniec cytatu.

    Jak to jest z paserstwem? Krzysztof Krawczyk jest jedynie wykonawcą
    piosenek zawartych na płycie. Nie jest ich właścicielem. Samo posiadanie
    pirackich płyt jest uznawane w Polsce za paserstwo i jako takie jest
    ścigane z urzędu - czyż nie?

    Czy według polskiego prawa K.K. powinien być ścigany za paserstwo?

    Berberek

  • 2. Data: 2002-01-23 21:21:58
    Temat: Re: paserstwo Krzysztofa Krawczyka
    Od: "Raku" <r...@p...krakow.sdi.tpnet.pl>

    > Czy według polskiego prawa K.K. powinien być ścigany za paserstwo?

    nie masz większych problemów ????
    --

    ########################
    Raku

  • 3. Data: 2002-01-24 08:54:24
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Jan 2002 22:21:58 +0100, "Raku"
    <r...@p...krakow.sdi.tpnet.pl> wrote:

    >nie masz większych problemów ????

    Oczywiście, że mam - ale problem wydał mi się ciekawy i chciałem sie
    dowiedzieć czy mam rację.

    Berberek

  • 4. Data: 2002-01-24 22:26:30
    Od: leh <l...@...pl>

    Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> skribis:

    >Czy według polskiego prawa K.K. powinien być ścigany za paserstwo?

    Zloz doniesienie o przestepstwie ;))

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)