  • 1. Data: 2002-01-23 07:46:27
    Temat: Re: Orzeczenia NSA
    Od: <p...@p...wp.pl>

    > "algirdas" <a...@w...pl> wrote in message
    > tej
    > na
    > się
    >
    > Mysle, ze cos wyjasnia.
    > Wyjasnia, ze to nie MinFin orzeka co jest ....
    > A jesli nie minfin- to kto?
    >
    > Moze "prawo budowlane"?
    >
    > Boguslaw

    Sorki, ze wznawiam ten temat po dluzszym juz czasie, od jego wygasniecia, ale
    prawde powiedziawszy do dzis dnia nie bardzo moge dokopac sie do powyzszego
    orzeczenia.
    Czy ktos z Was probowal juz wydobyc z pieniadze od spoldzielni lub dewelopera?
    Jak te instytucje radza sobie Urzedami Skarbowymi?
    Bede wdzieczny za wszystkie informacje na ten temat. Gdyby ktos dysponowal
    trescia orzeczenia, tez niech sie podzieli.

    pzdr...
    gd