  • 1. Data: 2002-01-23 02:31:10
    Temat: Adwokat podatkowy na obronce Rafala Pietrzaka skazanego w Teksasie w procesie poszlakowym na 30 lat wiezienia
    Od: "Nuuz Servis" <j...@n...servis>

    To jakas nieprawdopodobna pomylka wynajecie prawnika od podatków do
    reprezentowania nieszczesnika skazanego na 30 lat.

    http://www.browntax.com/practice.htm

    Cytat za strony domowej (URL powyzej) adwokata Lawrence Browna:

    /poczatek cytatu/

    AREAS OF PRACTICE
    IRS Problem Resolution
    Audit Representation
    Tax Planning
    Tax Litigation
    Criminal Tax Investigations and Prosecutions

    IRS PROBLEM RESOLUTION
    The firm regularly represents businesses and individuals in seeking
    resolution to the following IRS problems.

    Delinquent Income Tax Returns
    IRS Collection Actions

    [....]

    /koniec cytatu/

  • 2. Data: 2002-01-24 02:51:13
    Temat: Re: Adwokat podatkowy na obronce Rafala Pietrzaka skazanego w Teksasie w procesie poszlakowym na 30 lat wiezieni
    Od: "Nuuz Servis" <j...@n...servis>

    Dziekuje za Panska opinie. Ja znalazlem w Internecie ponizszy URL, który
    podaje w Teksasie (a takze w innych stanach USA, które pominalem) dwie
    kancelarie adwokackie specjalizujace sie zakladam w sprawach zwiazanych z
    CPS (Child Protective Services). Jesli ktos ma kontakt z ludzmi zajmujacymi
    sie pomoca dla Rafala Pietrzaka, to prosze to im przekazac.

    From http://www.falseallegations.com/attorneys-referral.h
    tm

    David Moody, Esq.
    Lubbock, Texas
    806-791-2400
    No fault divorce, etc.

    Robert G. Bush, III
    Bob Bush Law Office
    P.O. Box 367
    Sherman, Texas 75091
    (903)893-6524

    Write the following information (1-13) and use it when looking for and
    working with your attorney:
    1. A chronology of everything which has happened.

    2. The birthdate of each child involved.

    3. The names, ages, addresses, employment, etc., of anyone else involved in
    any way with the case. Be sure to include the relationship between the
    people.

    4. Describe the people, including relationship to you and to the child or
    children involved.

    5. The dates (approximate is okay, too) when you had access to the child or
    children.

    6. If you've been in the military, briefly describe your service.

    7. The names of those, including yourself, who have been interviewed by DSS,
    CPS -- all those agencies which have abbreviations we all know.

    ~NOTE~
    Do not let yourself be interviewed again by those agencies without
    your attorney or a witness of your own choosing.
    Your interview will be sent to the police and the district attorney's office
    and can be used against you.

    8. The name of the DSS or CPS or worker. She would have written a report.
    Have you seen her report?

    9. List those, including yourself, who have been interviewed by the police.

    ~NOTE~
    Do not let yourself be interviewed again by the police without your attorney
    present.

    10. Is the psychologist a sole-practitioner or with an agency?

    11..Psychologist's name and the name of her or his employer.

    12. Was the psychologist appointed by the court? by CPS? or chosen by a
    private person?

    13. How is the psychologist being paid?

    You need ALL the papers (14-25). There are no exceptions. All of these
    papers likely have exculpatory evidence in them. Much of the information can
    be used to impeach the state's witnesses. You need:

    14. A copy of the docket sheet (in clerk's office).

    15. A copy of the pleadings filed by your attorney.

    16. A copy of all pleadings filed by opposing counsel or the DA's office.

    17. A copy of every paper you have filed.

    18. A copy of the mandatory report (the written report or the intake of the
    person who reported the abuse or rape).

    19. A copy of the DSS or CPS investigatory report.

    20. A copy of any appeal which may have been filed with the administrative
    agency.

    21. A copy of the disposition by the agency.

    22. A copy of any and all police notes and reports regarding the allegation
    against you.

    23. A copy of any and all school reports regarding the allegation against
    you.

    24. A copy of any and all doctor's and reports regarding the allegation
    against you.

    25. A copy of the psychologist's or psychologists' process/progress notes.

    The papers are extremely important . . . CRITICAL.

    These agency staff and/or social workers and psychologists must work
    according to certain standards and by looking at the papers, a competent
    attorney will know whether they did or not.

    If you are feeling anxious, you are not overreacting. These cases can be
    very dangerous to your liberty. Best to do everything now rather than later,
    after you are sitting in jail serving a long sentence. It's extremely
    difficult, if not impossible, to correct things after conviction.

  • 3. Data: 2002-01-25 00:32:30
    Od: "Nuuz Servis" <j...@n...servis>

    A ja sądzę, że jest to sprawa wyłącznie pieniędzy. Dziwi mnie bezwład KPA,
    rządu polskiego i wychodzi na to, że także obojętność Polonii i
    społeczeństwa polskiego. Z tego co przeczytałem w Internecie to komitet
    pomocy dla Rafała zebrał niewiele ponad 3 tysiące USD. Brown, adwokat od
    podatków wynajęty do tej sprawy natury kryminalnej, życzy sobie coś koło 30
    tysięcy USD. Ja osobiście sądzę, że Rafał jest zupełnie niewinny. Niemniej,
    gdyby nawet było tak jak to przedstawiła prokuratura/CPS, to wyrok 30 lat
    ciężkiego więzienia jest niewytłumaczalny i świadczy jedynie o jakichś
    uprzedzeniach sędziego i ławników wobec Polaka (np. cudzoziemiec,
    katolik...).

    jtm

  • 4. Data: 2002-01-26 01:07:31
    Temat: Re: Adwokat podatkowy na obronce Rafala Pietrzaka skazanego w Teksasie w procesie poszlakowym na 30 lat wiez
    Od: "Nuuz Servis" <j...@n...servis>

    > >A ja sadzę, ze jest to sprawa wyłącznie pieniędzy.
    > >Dziwi mnie bezwład KPA, rządu polskiego i wychodzi
    > >na to, że także obojętność Polonii i społeczeństwa polskiego.
    > >Z tego co przeczytałem w Internecie to komitet pomocy dla
    > >Rafała zebrał niewiele ponad 3 tysiące USD. Brown, adwokat
    > >od podatków wynajęty do tej sprawy natury kryminalnej,
    > >życzy sobie coś koło 30 tysięcy USD. Ja osobiście sądzę,
    > >że Rafał jest zupełnie niewinny. Niemniej, gdyby nawet było
    > >tak jak to przedstawiła prokuratura/CPS, to wyrok 30 lat
    > >ciężkiego więzienia jest niewytłumaczalny i świadczy jedynie
    > >o jakichśuprzedzeniach sędziego i ławników wobec Polaka
    > >(np. cudzoziemiec, katolik...).
    > >
    > >jtm
    >

    > Hmmmm..... , istnieje przeciez mozliwosc ze KPA,
    > Rzad Polski, etc. nie angazuja sie w sprawe, bo uznaly
    > ze na dluga mete, nie beda w stanie nic zmienic.

    Jak wynika z zamieszczonych przeze mnie w ciągu ostatnich kilku dni
    artykułów (z 2001 roku), KPA i rząd polski były zaangażowane. O ile mi
    wiadomo, w nieskuteczności ich starań pewną rolę odegrała i chyba nadal
    odgrywa walka polityczna pomiędzy kierownictwem KPA (Kongresem Polonii
    Amerykańskiej) a Warszawą, która chciałaby kontrolować KPA i Polonię
    amerykańską. Jak widać ich czteroletnie działania okazały się zupełnie
    nieskuteczne. Obecnie jedyną nadzieją dla Polaka jest KPR (Komitet Pomocy
    Rafałowi) i wspierające go donacje osób prywatnych. Część tych osób jest
    stowarzyszona ze
    strukturami polonijnymi łącznie z KPA i KPK (Kongresem Polonii
    Kanadyjskiej), aczkolwiek, o ile mi wiadomo, rzadna z tych organizacji nie
    dołożyła i nie dokłada do funduszu na obronę prawną Rafała Pietrzaka. Proszę
    odwiedzić poniższy URL ażeby zobaczyć listę polskich organizacji w taki czy
    inny sposób zaangażowanych w tę sprawę:

    http://www.varspol.com/lista/lista.html

    > Nieznam detali sprawy, ale jestem zdania ze konieczny
    > bylby tutaj "change of venue." Jezeli mialoby kiedykolwiek
    > dojsc do ponownej sprawy to lepiej by bylo dla skazanego,
    > gdyby jego "jury of peers" skladalo sie z ludzi pochodzacych
    > z tej samej co on klasy socjo-ekonomicznej, religii, oraz rasy
    > (ludzi chociazby minimalnie podobnego co skazany ksztaltu
    > czaszki). Adwokaci kryminalni nie tylko w Teksasie, zdaja
    > sobie dobrze sprawe z istoty powyzszych; prawnik podatkowy
    > moze to przeoczyc.
    >
    > Gdyby ponowna sprawa odbyla sie np. w Laredo, czy El Paso,
    > to osobiscie podejrzewam ze szanse na uniewinnienie mogly
    > by byc znacznie wieksze nizeli w Dallas, czy Ft.Worth.

    Zgadzam się z Panem. Mogę mieć tylko nadzieję, że adwokat Brown zdaje sobie
    sprawę z tego co Pan napisał.

    Pozdrawiam,

    jtm

  • 5. Data: 2002-01-26 02:42:19
    Od: tester <t...@n...com>

    Nuuz Servis wrote:

    > Jak wynika z zamieszczonych przeze mnie w ciągu ostatnich kilku dni
    > artykułów (z 2001 roku), KPA i rząd polski były zaangażowane. O ile mi
    > wiadomo, w nieskuteczności ich starań pewną rolę odegrała i chyba nadal
    > odgrywa walka polityczna pomiędzy kierownictwem KPA (Kongresem Polonii
    > Amerykańskiej) a Warszawą, która chciałaby kontrolować KPA i Polonię
    > amerykańską.

    Niech sie Warszawa i jej komusza agentura odchrzani od wewnetrznych spraw
    innych krajow, zwlaszcza silniejszych od niej. Macenia moga znalezc dosyc u siebie.

  • 6. Data: 2002-01-26 03:26:19
    Od: "Nuuz Servis" <j...@n...servis>

    Panie Tester,

    Ja również jestem przeciwny wtrącaniu się władz III RP w wewnętrzne sprawy
    KPA, KPK czy innych organizacji polonijnych. Niemniej, w sytuacjach takich
    jak w przypadku Rafała Pietrzaka czy zakuwaniu w kajdany niewidomych Polek
    na lotnisku JFK, współpraca suwerennej Polonii i władz polskich byłaby w
    moich oczach mile widziana. No ale cóż, pomarzyć dobra rzecz...

    jtm
    --
    http://www.varspol.com/
    http://www.dziennik.com/www/dziennik/inne/dotyk/1.ht