  • 1. Data: 2002-01-23 08:35:17
    Temat: Dojazd do posesji?
    Od: Gabriel 'Varius' <g...@s...pl>

    Serdecznie witam - jestem tu pierwszy raz.
    Gdzie mozna znalezc rozprzadzenie lub inny akt, ktory reguluje
    sprawy dojazdu do posesji,domu jednorodzinnego(wjazdu) oraz akt
    regulujacy sprawy odleglosci i rozmieszczenia okien domu sasiada od
    innej posesji czy tez sadzenia drzew miedzy posesjami. Jesli ktos wie
    gdzie tego szukac to prosze o pomoc lub o link do danej strony w necie.
    Z rorki wielkie podziekowania
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-23 11:42:30
    Temat: Re: Dojazd do posesji?
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel 'Varius'" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innej posesji czy tez sadzenia drzew miedzy posesjami. Jesli ktos wie
    > gdzie tego szukac to prosze o pomoc lub o link do danej strony w necie.

    Sprawdź Dziennik ustaw z 1999r. Nr 15 poz.140 i z 2000r. Nr 106 poz.1126 zmieniony
    przez Dz.U Nr 129 poz.1439 z 2001r.
    Wszystkie teksty w formacie pdf znajdziesz tu:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU1999015014
    0?OpenDocument ,

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2000106112
    6?OpenDocument