  • 21. Data: 2008-07-28 19:09:40
    Temat: Re: osrodek prezydencki na Helu i spacer brzegiem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba pisze:

    > Oczywiście; gdyby nie było wyjątku, to do strony wewnętrznej półwyspu (czyli w
    > Zatoce Gdańskiej) miałby by zastosowanie przepisy ustawy. Po prostu pisałem
    > tamtego posta z przekonaniem, że rezydencja mieści się po zewnętrznej - czyli
    > na styku z wodami terytorialnymi.

    WAM podał współrzędne - czyli dobrze mi się kojarzyło, że wewnętrzna :)

  • 22. Data: 2008-08-04 22:23:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie zajmuje plazy z obydu stron polwyspu ?

    Nie, tylko od strony zatoki.

    > Na srodkowym wybrzezu jest przynajmniej jeden poligon, ktory ma plaze -
    > tego chyba nie da sie przejsc ?

    Da się, o ile nie strzelają. Jak strzelają, to w radiu ogłaszają, ze akwen
    ileś tam jest zamknięty dla żeglugi i ryboustwa. Wówczas to jest chronione,
    by globtroter nie dostał jakąś rakietą po głowie. Na Helu zdaje się też
    chronią tylko, jak jest VIP.