  • 11. Data: 2008-07-28 16:05:18
    Temat: Re: osrodek prezydencki na Helu i spacer brzegiem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m5c pisze:

    > Możesz przytoczyć jakieś paragrafy na poparcie tego zdania?

    Pomyłka, sorki...

  • 12. Data: 2008-07-28 16:06:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba pisze:

    > Art. 7. 1. Przepisy ustawy mają zastosowanie do wód śródlądowych oraz morskich
    > wód wewnętrznych, z wyłączeniem morskich wód wewnętrznych Zatoki Gdańskiej.
    > 2. Przepisy ustawy mają zastosowanie również do wód morza terytorialnego oraz
    > morskich wód wewnętrznych Zatoki Gdańskiej w zakresie ochrony przed
    > zanieczyszczeniem ze źródeł lądowych oraz przed powodzią, a w pozostałym
    > zakresie - w przypadkach w niej określonych.

    Oh, merde... Zapomniałem, że ZG jest właśnie wyjątkiem. Zresztą czy ta
    "dacza" nie jest czasem po zewnętrznej części Helu?

  • 13. Data: 2008-07-28 16:07:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Ponieważ?

    Hau-hau... Zatoka Gdańska to wyjątek. No i w sumie nie pamiętam, czy ten
    ośrodek nie jest czasem po zewnętrznej stronie...

  • 14. Data: 2008-07-28 17:17:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 28 Jul 2008 18:06:34 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Oh, merde... Zapomniałem, że ZG jest właśnie wyjątkiem. Zresztą czy ta
    >"dacza" nie jest czasem po zewnętrznej części Helu?
    Po wewnętrznej. 54°39'43" N, 18°44'7" E

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 15. Data: 2008-07-28 18:05:10
    Od: "kuba " <j...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Oh, merde... Zapomniałem, że ZG jest właśnie wyjątkiem. Zresztą czy ta
    > "dacza" nie jest czasem po zewnętrznej części Helu?

    Nie skumałeś :) Nie chodzi o Zatokę Gdańską i wewnętrzną czy zewnętrzną
    stronę. Po prostu przepisy ustawy nie mają zastosowania do morskich wód
    terytorialnych, a zatem przepisu art. 27 nie stosujemy do gruntów morskich, a
    zatem można je grodzić i tym samym legalne są w Polsce prywatne plaże.

    pozdrowienia

  • 16. Data: 2008-07-28 18:13:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    kuba pisze:
> [...]
    > zatem można je grodzić i tym samym legalne są w Polsce prywatne plaże.

    zauważ że mamy:
    1. morskie wody wewnętrzne (tu mieści się m.in. Zatoka Gdańska, więc
    wyjątek jest istotny)
    2. morze terytorialne

    KG

  • 17. Data: 2008-07-28 18:27:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba pisze:

> [...]
    > zatem można je grodzić i tym samym legalne są w Polsce prywatne plaże.

    Ale mają do morskich wód wewnętrznych. Tylko z wyjątkiem Zatoki Gdańskiej.

  • 18. Data: 2008-07-28 18:28:40
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 28 Jul 2008 18:07:31 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Hau-hau... Zatoka Gdańska to wyjątek. No i w sumie nie pamiętam, czy ten
    > ośrodek nie jest czasem po zewnętrznej stronie...

    A jakby było inaczej? Gdyby plaża była po zewnętrznej stronie?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2008-07-28 18:40:30
    Od: "kuba " <j...@N...gazeta.pl>

    kam <x#k...@w...pl#x> napisał(a):

    > zauważ że mamy:
    > 1. morskie wody wewnętrzne (tu mieści się m.in. Zatoka Gdańska, więc
    > wyjątek jest istotny)
    > 2. morze terytorialne

    Oczywiście; gdyby nie było wyjątku, to do strony wewnętrznej półwyspu (czyli w
    Zatoce Gdańskiej) miałby by zastosowanie przepisy ustawy. Po prostu pisałem
    tamtego posta z przekonaniem, że rezydencja mieści się po zewnętrznej - czyli
    na styku z wodami terytorialnymi.

    k.

  • 20. Data: 2008-07-28 19:08:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > A jakby było inaczej? Gdyby plaża była po zewnętrznej stronie?

    Wtedy by w ogóle nie podpadało (wody terytorialne), ale coś mi się
    kojarzyło, że po wewnętrznej...