  • 1. Data: 2008-07-27 09:41:11
    Temat: Teoretyczny podział wygranej w totka
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    Witam.
    Biorąc pod uwagę bieżącą wygraną w totka zacząłem się zastanawiać jak
    należałoby postąpić, aby można ją było bezboleśnie podzielić między 3-4
    osoby. Jakieś pismo, że zrzucili się na kupon i każdemu należy się
    proporcjonalnie do wkładu? Przecież nie podarują sobie po 10 baniek, bo
    wyjdzie, że to US wygrał niezłą nagrodę. ;)
    Jakieś pomysły?

    BogdanKa

  • 2. Data: 2008-07-27 10:05:03
    Temat: Re: Teoretyczny podział wygranej w totka
    Od: "Piotr" <a...@a...mil.pl>

    Jeśli to najbliższa rodzina to mogą sobie podarować nawet i 10 baniek bez
    podatku.

  • 3. Data: 2008-07-27 10:34:15
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan Kwietniak"

> [...]
    > proporcjonalnie do wkładu? Przecież nie podarują sobie po 10 baniek, bo
    > wyjdzie, że to US wygrał niezłą nagrodę. ;)

    US zgarnia swoje 10 % od właściciela kuponu, a co on zrobi z 90 % to chyba
    jego biznes

    macso

  • 4. Data: 2008-07-27 11:34:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik macso napisał:
    > US zgarnia swoje 10 % od właściciela kuponu, a co on zrobi z 90 % to
    > chyba jego biznes

    Buacha cha cha cha :)

    Żebyś się nie zdziwił :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2008-07-27 14:27:57
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek"

    > Buacha cha cha cha :)
    >
    > Żebyś się nie zdziwił :)

    się nie zdziwię bo nie gram

    macso

  • 6. Data: 2008-07-27 15:48:39
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    podatek od wygranej pobierany jest odrazu od tego co zgłasza wygrana, zawsze
    mozna zgłosic 3-4 osoby jako wygrywający, i wygrana netto zostanie wysłana
    na 3-4 konta i kazdy dostanie kwitek ze wygrał , a co do teorii ze jeden
    odbierze i potem każdemu da po 10 mln to myśle ze nawet jeśli bedą mieć
    umowe pisemną to US potraktuje to jako darowizne i znowu opadatkuje, sprawe
    załatwiła by umowa notarialna zawarta przed losowaniem

    pozdrawiam witek

    ps. gram na wtorek za całe 2 zł ;)

  • 7. Data: 2008-07-27 17:00:52
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 27.07.2008, o godzinie 17.48.39, na pl.soc.prawo, witek67 napisał(a):

> [...]
    > umowe pisemną to US potraktuje to jako darowizne i znowu opadatkuje, sprawe
    > załatwiła by umowa notarialna zawarta przed losowaniem

    Skreśl 1, 2, 3, 4, 5 i 6.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 8. Data: 2008-07-27 17:11:00
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Dzieki, ze dokladasz sie do mojej wygranej ;)

    > Skreśl 1, 2, 3, 4, 5 i 6.
    Takie same szanse na trafienie jak i przy kazdej innej kombinacji.

  • 9. Data: 2008-07-27 17:14:05
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Baczek pisze:
    > Dzieki, ze dokladasz sie do mojej wygranej ;)

    > Takie same szanse na trafienie jak i przy kazdej innej kombinacji.

    oczywiscie, ale nagroda bedzie mniejsza, bo do podzialu ze mna :P

  • 10. Data: 2008-07-28 06:51:56
    Od: MH <O...@h...org>

    Bogdan Kwietniak wrote:

> [...]
    > proporcjonalnie do wkładu? Przecież nie podarują sobie po 10 baniek, bo
    > wyjdzie, że to US wygrał niezłą nagrodę. ;)

    Wyslac x-razy taki sam kupon.