  • 51. Data: 2005-02-15 22:45:13
    Temat: Re: "okienka" nauczyciela
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    cherokee napisał(a):

    > każda grupa ma kartkówkę załóżmy raz na dwa tygodnie,
    Poszedłbym do ciebie się uczyć.
    Nie żartuję. Ilość pracy większości nauczycieli jest tak
    nieprawdopodobnie minimalizowana, że szkoda gadać.
    Moja córa ma z języka dwie klasówki i jedną kartkówkę w semestrze.
    Na większości przedmiorów jest podobnie, czsem tylko kladsówki bez
    kartkówki.
    Klasówki rozmiarami przypominają moje kartkówki sprzed 25 lat.
    MAc

  • 52. Data: 2005-02-15 22:49:23
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):
> [...]

    Przemek, pozwolę się nie zgodzić z tobą - bo cherokee nie jest
    reprezetatywny - jest na tle masy wręcz nadgorliwy i sprawia wrażenie
    zainteresowanego efektami swojej pracy.

    Więc dyskusja na temat metod nauczania jest tu nie na miejscu.

    Może po prostu lepszym/ aktywniejszym/ bardziej zainteresowanym/ z
    lepszymi wynikami/- powinni płacić więcej.

  • 53. Data: 2005-02-15 22:58:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MAc wrote:

    > Przemek, pozwolę się nie zgodzić z tobą - bo cherokee nie jest
    > reprezetatywny

    -wna, nie -wny.

  • 54. Data: 2005-02-15 23:32:58
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    cherokee <c...@n...o2.pl> wypocił(a):
    > Kartkówkę sprawdza się najkrócej 10 minut,

    czyli rozumiem ze nie masz pojecia o pytaniach i to nie ty je
    kostruowales...

    > Kartkówkę trzeba przygotować (skonstruować, bo nie da się z roku na rok
    > tych samych stosować)

    strasznie wolna ta drukarka... czas pomyslec nad nową

    > Doliczę do tego 2 godz niepłatnych konsultacji dla tygodniowo => 34

    a siedzenie na kiblu tez doliczasz?

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 55. Data: 2005-02-15 23:34:19
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Nick(i) <...@...pl> wypocił(a):
    > chociazby to zel udzie zaczynaja szanowac prace ta ktora mieli i ta
    > ktora moga miec.... a ty widze sama nie wiesz czego chcesz... raz
    > piszesz ze za marne 1500 zapierdalasz po 10 godzin a potem ze lubisz ta
    > prace.... masz rozdwojenie jazni?
    > EOT tak jak pisalam bo to sie robi OT
    > a nauczuciele i wiem to z autopsji nie maja lakkiego zycia wiec nie badz
    > az taka na nich cieta.... Bo ani nie maja wielkiej kasy ani super
    > pracy....

    jezus cie opuscil? nie rozumiesz ironii? jesli nie to rzeczywiscie EOT i nie
    mamy o czym gadac...

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 56. Data: 2005-02-15 23:42:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    nome wrote:

    > a siedzenie na kiblu tez doliczasz?

    żałosny jesteś i nie dorosłeś jeszcze do dyskusji. Obrażaniem innych
    nieczego nie załatwisz, a widać w domu nie zdołali cię wychować.

  • 57. Data: 2005-02-15 23:49:39
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wypocił(a):
    > żałosny jesteś i nie dorosłeś jeszcze do dyskusji. Obrażaniem innych
    > nieczego nie załatwisz, a widać w domu nie zdołali cię wychować.

    hmmm ciebie widac zdołali, ale co to za wychowanie...

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 58. Data: 2005-02-16 11:23:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przemek, pozwolę się nie zgodzić z tobą - bo cherokee nie jest
    > reprezetatywny - jest na tle masy wręcz nadgorliwy i sprawia wrażenie
    > zainteresowanego efektami swojej pracy.

    wiem kiedy ja bym zaczal sie uczyc, nie oceniam pracy Cherokee.

    P.

  • 59. Data: 2005-02-18 14:38:57
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    No karte nauczyciela czytac trzeba bo tam wszystko jak byk jest napisane.
    Osobiscie uwazam, ze nikt nikogo na sile do nauczania nie ciagnie i jesli
    okienka sie komus nie podobaja moze sprzedawac kwiatki na straganie.

    Pozdrawiam Maver

  • 60. Data: 2005-02-18 21:54:06
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No karte nauczyciela czytac trzeba bo tam wszystko jak byk jest napisane.
    > Osobiscie uwazam, ze nikt nikogo na sile do nauczania nie ciagnie i jesli
    > okienka sie komus nie podobaja moze sprzedawac kwiatki na straganie.

    typowa interpretacja "inteligenta"
    cos w stylu "wszyscy mamy rowne zoladki"