  • 1. Data: 2007-04-25 11:04:33
    Temat: mbank - nie moge wyplacic gowotki z bankomatu z ich winy (!)
    Od: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl>

    Witam, chcialem wyplacic gotowke z bankomatu jednak zobaczylem informacje
    'karta stracila waznosc' mysle sobie co do cholery... wracam do domu,
    zagladam w umowe i jest jak byk w umoie o korzystaniu z kart platniczych:

    "Po uplywie okresu waznosci karty, Umowa ulega automatycznemu przedluzeniu w
    zakresie tej karty na kolejny okres obowiazywania odpowiadajacy okresowi
    waznosci karty, o ile zadna ze Stron Umowy nie zrezygnuje z odnowienia tej
    karty w trybie i na warunkach okreslonych w Regulaminie"

    No wiec mysle - cos tu jest nie tak... Dzwonie na infolinie i co mi pani
    mowi? Karta stracila waznosc i wyslalismy w lutym nowa (?) Ja jej
    przytoczylem powyzszy punkt z regulaminu i mowie ze ja nic nie dostalem,
    stwierdzila ze nic nie moze zrobic tylko zablokowac ta karte co do mnie nie
    doszla i wyslac mi nowa, przez ten czas nie mam mozliwosci wyplacenia
    pieniedzy... No wiec tak zrobila a na koniec rozmowy uslyszalem ze karta
    zostanie do mnie wyslana LISTEM ZYKLYM i jesli nie dojdzie w ciagu 15 dni to
    mam sie zglosic. Przeciez to jest pariodia, ja potrzebowalem dzisiaj tej
    gotowki, strace wizyte u lekarza i kto mi za to zaplaci? Chce napisac
    reklamacje z rzadaniem rekompensaty finansowej, w koncu do mbank nie
    wywiazal sie z umowy, jak mam sie za to zabrac, czy sa gdzies wzory takich
    pism? Nie zamierzam im tego darowac, to juz 2 problem z nimi - raz przy
    wyplacie z bankomatu zablokowali mi cala sume bo mieli jakas tam swoja
    awarie i przez kilkanascie dni nie moglem nic zrobic.

    --
    Kubaz

  • 2. Data: 2007-04-25 11:16:56
    Od: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl> napisał w wiadomości
    > Chce napisac reklamacje z rzadaniem rekompensaty finansowej, w koncu do
    > mbank nie wywiazal sie z umowy, jak mam sie za to zabrac, czy sa gdzies
    > wzory takich pism? N

    Jeszcze jedno - w umowie jest, ze maja odpowiedziec ciagu 30 dni a w
    szczegolnych przypadkach dluzej -jak to powinno byc, jesli napisze ze chce x
    zl odszkodowania i mi nie odpowiedza nic to reklamacja zostaja automatycznie
    uznana? No i co z tym szczegolnym przypadku wydluzenia czasu na odpowiedz,
    czy to czasem nie jest okreslone prawnie ile mam czekac?

    --
    Kubaz

  • 3. Data: 2007-04-25 11:22:05
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2007 13:04:33 +0200, Kubaz napisał(a):

    > Witam, chcialem wyplacic gotowke z bankomatu jednak zobaczylem informacje
    > 'karta stracila waznosc' mysle sobie co do cholery... wracam do domu,

    Na karcie masz podany termin ważności. I co nie zainteresowałeś się
    dlaczego nie dostałeś nowej? No to jakim cudem masz pretensję do banku a
    nie do siebie?

  • 4. Data: 2007-04-25 11:35:27
    Od: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl>

    > Na karcie masz podany termin ważności. I co nie zainteresowałeś się
    > dlaczego nie dostałeś nowej? No to jakim cudem masz pretensję do banku a
    > nie do siebie?

    A skad ja mialem wiedziec ze mam dostac nowa karte? Wyraznie jest w umowie
    napisane, ze umowa jest automatycznie przedluzana dla TEJ karty, slowem nie
    wspomnieli, ze mam dostac nowa

    --
    Kubaz

  • 5. Data: 2007-04-25 11:35:41
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl> wrote in message
    > Witam, chcialem wyplacic gotowke z bankomatu jednak zobaczylem informacje
    > 'karta stracila waznosc' mysle sobie co do cholery... wracam do domu,
    > zagladam w umowe i jest jak byk w umoie o korzystaniu z kart platniczych:

    No, sorry.
    Jak ktos nie umie korzystać z kart płatniczych, to nie powinien się nimi
    posługiwać.

  • 6. Data: 2007-04-25 11:38:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@t...WywalTo.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > odpowiadajacy okresowi waznosci karty, o ile zadna ze Stron Umowy nie
    > zrezygnuje z odnowienia tej karty w trybie i na warunkach okreslonych

    pytanie czy "ta karta" oznacza ten plastik co masz w rece czy usługe na
    podstawie której dostajesz plastik, i na podstawie której wysłano ci
    kolejny plastik.
    Mnie interesuje cos innego - dzis jest 25 i dopiero teraz zorientowałes sie
    ze karta była wazna do konca marca?

    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
    na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

  • 7. Data: 2007-04-25 11:53:20
    Od: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl>

    wiadomości news:25042007.29F7071C@budzik61.poznan.pl...
    > pytanie czy "ta karta" oznacza ten plastik co masz w rece czy usługe na
    > podstawie której dostajesz plastik, i na podstawie której wysłano ci
    > kolejny plastik.

    Dobre pytanie, szkoda ze nie napisali tego wyraznie w umowie, ze dostane
    nowy plastik

    > Mnie interesuje cos innego - dzis jest 25 i dopiero teraz zorientowałes
    > sie
    > ze karta była wazna do konca marca?

    Tego konta nie uzywam czesto, byla na nim gotowka i czekala az sobie ja
    wyplace...

    --
    Kubaz

  • 8. Data: 2007-04-25 11:55:04
    Od: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl>

    > No, sorry.
    > Jak ktos nie umie korzystać z kart płatniczych, to nie powinien się nimi
    > posługiwać.

    No sorry, jak bank nie umie napisac umowy zgodnej z wlasnymi wymaganiami to
    nie moja wina, nigdzie nie ma informacji, ze powinienem dostac nowa karte

    --
    Kubaz

  • 9. Data: 2007-04-25 12:04:59
    Od: "barteks " <b...@N...gazeta.pl>

    Kubaz <k...@t...WywalTo.pl> napisał(a):

    > Chce napisac
    > reklamacje z rzadaniem rekompensaty finansowej

    Zanim zaczniesz, zajrzyj do słownika ;)

  • 10. Data: 2007-04-25 12:05:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > No sorry, jak bank nie umie napisac umowy zgodnej z wlasnymi wymaganiami
    > to nie moja wina, nigdzie nie ma informacji, ze powinienem dostac nowa
    > karte

    Trzeba umiec czytać to co się dostaje.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_deb
    et_karta.html