  • 1. Data: 2005-05-08 12:52:26
    Temat: odszkodowanie
    Od: "imiki" <i...@p...com>

    Włamano mi się do samochodu wybijając szyby bo chciano ukraść radio.
    Radio połamane zostało w samochodzie bo żeby je wyjąć trzeba zdemontować
    cały duży przedni panel przy kierownicy, który został też połamany. W PZU
    gdzie od lat ubezpieczam samochód powiedziano mi żebym oddał im panel od
    radia to dopiero zwrócą za nie pieniądze. Panel został skradziony w czasie
    włamania.
    Co z tym fantem zrobić? Przecież chyba nie ma obowiązku zabierania panelu od
    radia wysiadając z niego.
    Pozdrawiam i proszę o poradę.
    Jurek