  • 1. Data: 2005-05-08 11:59:17
    Temat: Rejestr dłużników-wielka fikcja
    Od: "K...@W...op.po" <l...@o...pl>

    Podobno osoby zadłużone od wielu lat w bankach z powodu nie spłaconych
    kredytów,dłuznicy z nakazami komornioczymi,tzw.niewypłacalni,bankruci itd.....
    Podobno nigdy nie mają szans na uzyskanie kart kredytowych,kredytów
    gotówkowych,szans na zakup czegokolwiek na raty.Ponoć są w KRD. BZDURA
    Osoba taka dostanie kredyt,kupi auto itd. i ma się O.K.To wszystko fikcja.
    Pan Y, mój dłużnik,dłużnik dwóch banków dostał kredyt w trzecim banku a po
    przez czwarty kupił sobie auto.Na siebie samego.
    Nie wierzę aby dwa banki nie zgłosiły klienta który od 5 lat nie spłacał
    kredytów.Mój mocodawca osobiście na podstawie odpowiednich dokunentów wysyłał
    takie "zgłoszenie" do KRD.I co?
    Figuruje i dostaje.

    Kam

  • 2. Data: 2005-05-08 12:17:48
    Temat: Re: Rejestr dłużników-wielka fikcja
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 8 May 2005 13:59:17 +0200, K...@W...op.po naskrobał(a):

> [...]
    > kredytów.Mój mocodawca osobiście na podstawie odpowiednich dokunentów wysyłał

    Banki nie interesuje KRD bo mają własny rejestr BIK który też nie zamyka
    automatycznie drogi do kredytu.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org