1. Data: 2005-05-08 11:59:17
Temat:Rejestr dłużników-wielka fikcja
Od:"K...@W...op.po" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno osoby zadłużone od wielu lat w bankach z powodu nie spłaconych
kredytów,dłuznicy z nakazami komornioczymi,tzw.niewypłacalni,bankruci itd.....
Podobno nigdy nie mają szans na uzyskanie kart kredytowych,kredytów
gotówkowych,szans na zakup czegokolwiek na raty.Ponoć są w KRD. BZDURA
Osoba taka dostanie kredyt,kupi auto itd. i ma się O.K.To wszystko fikcja.
Pan Y, mój dłużnik,dłużnik dwóch banków dostał kredyt w trzecim banku a po
przez czwarty kupił sobie auto.Na siebie samego.
Nie wierzę aby dwa banki nie zgłosiły klienta który od 5 lat nie spłacał
kredytów.Mój mocodawca osobiście na podstawie odpowiednich dokunentów wysyłał
takie "zgłoszenie" do KRD.I co?
Figuruje i dostaje.

Kam

2. Data: 2005-05-08 12:17:48
Temat:Re: Rejestr dłużników-wielka fikcja
Od:Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 May 2005 13:59:17 +0200, K...@W...op.po naskrobał(a):

> [...]
> kredytów.Mój mocodawca osobiście na podstawie odpowiednich dokunentów wysyłał

Banki nie interesuje KRD bo mają własny rejestr BIK który też nie zamyka
automatycznie drogi do kredytu.

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org