  • 1. Data: 2005-05-08 13:03:45
    Temat: Wniosek o przywrocenie terminu odwolania od decyzji prokuratora
    Od: "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl>

    Witam serdecznie.

    Musze napisac takowy wniosek i mam kilka zapytan dotyczacych tej sprawy:
    1. Rozumiem, ze adrestatem jest jednostka do ktorej powinienem sierowac
    moje odwolanie, czyli prokurator nadrzedny??
    2. Czy od razy dolaczyc odwolanie, czy poczekac na decyzje czy moj
    wniosek o termin bedzie rozpatrzony pozytywnie?

    Dzikieza pomoc!

    Szolek

  • 2. Data: 2005-05-08 16:55:14
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

    > 1. Rozumiem, ze adrestatem jest jednostka do ktorej powinienem
    > sierowac moje odwolanie, czyli prokurator nadrzedny??

    wniosek skladasz do tego organu, w ktorym miales zlozyc odwolanie

    > 2. Czy od razy dolaczyc odwolanie, czy poczekac na decyzje czy moj
    > wniosek o termin bedzie rozpatrzony pozytywnie?

    warunkiem rozpatrzenia wniosku jest dolaczenie do niego w twoim wypadku
    odwolania

    pozdrawiam
    kacper