  • 1. Data: 2005-05-08 10:27:11
    Temat: legalność oprogramowania
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    jak ma się sprawa legalności jeśli program ma zainstalowane wpisy w
    rejestrze ale nie ma go na dysku bo był instalowany na dysku
    wymienialnym a tego dysku aktualnie nie ma ? czy brak tego dysku z
    plikami programu wystarczy żeby można było powiedzieć że programu nie
    posiadamy i nie używamy ?

  • 2. Data: 2005-05-08 11:16:25
    Temat: Re: legalność oprogramowania
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "firma mm" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a tego dysku aktualnie nie ma ? czy brak tego dysku z plikami programu
    > wystarczy żeby można było powiedzieć że programu nie posiadamy i nie

    logiczne chyba.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-05-08 11:35:24
    Od: "Lepton" <l...@n...spam>

> [...]
    > wymienialnym a tego dysku aktualnie nie ma ? czy brak tego dysku z
    > plikami programu wystarczy żeby można było powiedzieć że programu nie

    Hmmm... ciekawe pytanie, sam pracujac w firmie sie nad tym zastanawialem,
    gdyz obecnosc rejestrow w systemie dowodzi iz program byl zainstalowany i
    uzywany, tak wiec powinnysmi miec chociaz dowod zakupu tego produktu, bo z
    kosmosu sie on tam nie wzia. Jednakze jak ma sie sprawa jesli np. wszelkie
    dokumenty potwierdzajace legalnosc oprogramowania zginely i my wlasnie
    dlatego np. wyjelismy dysk, a nawet skasowalismy program (ze wzgledu na
    wiecej nie mozliwosc potwierdzenia jego legalnosci) zostawiajac jedynie
    slady w systemie ze on byl. Na chlopski rozum wydaje mi sie ze to wystarczy
    by, powiedziec ze tego programu nie posiadamy i nie uzywamy i nikt nam nic
    nie moze zrobic do poki nie bedzie np. swiadka, ktory wygada iz np. ten dysk
    istnieje z programem i jest po cichu uzywany, bo o ile wiem w naszym prawie
    jest takie cos ze to ktos nam musi udowodnic nasza wine.

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 4. Data: 2005-05-08 12:52:07
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    >logiczne chyba.
    >
    >P.

    Nie bardzo. Chodzi o to że to może być dysk logiczny w postaci pliku a
    nie dysk fizyczny, co oznacza że mamy w każdej chwili dostęp do niego i
    zainstalowanych na nim programów a jednocześnie w każdej chwili możemy
    go ukryć przez zresetowanie komputera. I co ty na to ?

  • 5. Data: 2005-05-08 13:16:14
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Nie bardzo. Chodzi o to że to może być dysk logiczny w postaci pliku a
    > nie dysk fizyczny, co oznacza że mamy w każdej chwili dostęp do niego

    Nie pisales nic o kantowaniu z dyskiem logicznym w postaci pliku. Same wpisy
    w rejestrze zapewne o niczym nei swiadcza, ale jesli kontrola wykryje taki
    dysk logiczny etc. no to chyba logiczne...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-05-08 13:37:35
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    SDD wrote:

> [...]
    >w rejestrze zapewne o niczym nei swiadcza, ale jesli kontrola wykryje taki
    >dysk logiczny etc. no to chyba logiczne...

    a jak kontrola ma wykryć dysk logiczny jak to jest jeden plik wav ?

  • 7. Data: 2005-05-08 16:55:09
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    firma mm wrote:
    > a jak kontrola ma wykryć dysk logiczny jak to jest jeden plik wav ?

    Jak czytam takie teksty, to coraz częściej się zastanawiam skąd przekonanie,
    że nikt z organów ścigania nie czytuje pl.soc.prawo.

    Podaj jeszcze pełną ścieżkę do pliku wav i swój adres domowy. I obowiązkowo
    Cc do prokuratury rejonowej ;)

    BP,PPNMSP

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 8. Data: 2005-05-08 17:33:46
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Paweł Sakowski wrote:

> [...]
    >że nikt z organów ścigania nie czytuje pl.soc.prawo.
    >
    >Podaj jeszcze pełną ścieżkę do pliku wav i swój adres domowy. I obowiązkowo

    plik z rozszerzeniem wav o którym mówiłem to zwykły plik dźwiękowy,
    nawet jeśli nie będzie działać (raczej będzie szum wydawać) to i tak
    wolno posiadać takie pliki a zawartości nie da się odczytać bez hasła (i
    jeszcze trzeba wiedzieć że jakiś program odczytuje jakimś hasłem ten
    plik) więc to jest dosyć bezpieczna sprawa
    w moim przypadku (mała firma) kontrole oprogramowania i tak nie przychodzą

  • 9. Data: 2005-05-09 04:09:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    firma mm napisał(a) :

    Dziwne. nic nie widzę od firmy_mm.
    Czyżby już usunął wszystkie posty?

    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 10. Data: 2005-05-09 06:15:53
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Witam
    >
    > firma mm napisał(a) :
    >
    > Dziwne. nic nie widzę od firmy_mm.
    > Czyżby już usunął wszystkie posty?

    usunął celem pewnego zabezpieczenia informacji dla użytkowników tej
    metody przed osobami niepowołanymi