  • 1. Data: 2002-01-19 15:59:42
    Temat: odstapienie od umowy z plusem
    Od: "b-38-6" <b...@b...telsat.wroc.pl>

    Czesc
    Czy moze ktos z grupowiczów jest zorientowany, czy moge odstapic od umowy
    swiadczenia uslug (konkretnie chodzi o umowe abonencka z siecia tel.
    komorkowej plus gsm) jezeli przedstawiciel, zreszta autoryzowany, nie
    spełnił wszystkich zobowiazan wynikajacych z zawartej przeze mnie wczoraj
    umowy?
    I jeśli tak to czy to moge zrobic w trybie natychmiastowym , bez bawienia
    sie w reklamacje w centrali plusa ( troche mam dosc plusa). Mianowicie w
    umowie zawarty został punkt ze zakupuje w promocyjnej cenie 1 zl telefon
    komorkowy , a do dzis go nie otrzymalem i nie zanosi sie ze go w ogole
    otrzymam . Wiec z promocji pozostaje mi tylko aktywna karta i abonament do
    placenia przez 24 mies .
    Z gory dzieki
    darek

  • 2. Data: 2002-01-20 13:14:16
    Temat: Re: odstapienie od umowy z plusem
    Od: d...@k...net.pl (Daddies)

> [...]
    > komorkowy , a do dzis go nie otrzymalem i nie zanosi sie ze go w ogole
    > otrzymam . Wiec z promocji pozostaje mi tylko aktywna karta i abonament do

    Hm - najprawdopodobniej zostales oszukany - przeciez aparat MUSISZ dostac
    PRZY zakupie i podpisywaniu umowy ???? - nie orientujesz sie czlowieku
    ???????

    Najprawdopodobniej Twoj aparat zostal zprzedany przez dealera komus po cenie
    rynkowej - mysle ze powinienes zglosic sie na Policje - a abonament bedziesz
    musial placic - bo jesli podpisales umowe to sie z tego raczej nie wywiniesz
    (bez koniecznosci zaplaty kary umownej)

    ---
    99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
    http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
    ---