  • 1. Data: 2002-01-19 13:37:13
    Temat: Odpowiedzialność materialna w pracy?
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mój pracodawca planuje wprowadzenie odpowiedzialności materialnej i w związku
    z tym mam pytania:
    Czy jeśli mam umowę podpisaną na okres stały to pracodawca może w czasie
    trwania umowy ją zmienić?

    Jakie warunki muszą być spełnione przy zmianie umowy, oraz czy są jakieś
    warunki które musi spełnić pracodawca przy wprowadzaniu odpowiedzialności
    materialnej dla pracowników?

    I w końcu czy pracodawca może mnie zwolnić jeśli nie zgodzę się na podpisanie
    odpowiedzialności materialnej? W przypadku gdy mam z nim podpisaną umowę na
    stałe?

    Pozdrawiam
    Marcin
    c...@g...pl

  • 2. Data: 2002-01-24 22:00:51
    Temat: Re: Odpowiedzialność materialna w pracy?
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    witam
    widze ze tonacy brzytwy sie chwyta :))
    prawda jest taka, ze pracodawca moze zrobic co mu sie podoba i kiedy mu sie
    podoba...

    > Czy jeśli mam umowę podpisaną na okres stały to pracodawca może w czasie
    > trwania umowy ją zmienić?
    jak najbardziej, jak sobie to wyobrazasz inaczej? postaw sie na jego
    miejscu... nikt pacownikow by nie zatrudnial :)

    > Jakie warunki muszą być spełnione przy zmianie umowy, oraz czy są jakieś
    > warunki które musi spełnić pracodawca przy wprowadzaniu odpowiedzialności
    > materialnej dla pracowników?
    no musi ci to dac na papierze...

> [...]
    podpisanie
    > odpowiedzialności materialnej? W przypadku gdy mam z nim podpisaną umowę
    umowa na stale nie ma nic do rzeczy... a pracodawca moze cie zwolnic zawsze
    (w innym poscie pisales ze pracujesz 3 lata - wiec z wypowiedzeniem 3
    miesiecznym), jak nie za jedno to za drugie - brak odpowiednich
    kwalifikacji, czy zabezpieczenie dobra pracodawcy :)))
    pozdr
    seb