  • 1. Data: 2002-01-19 13:38:19
    Temat: Kwestia pracujących Sobót
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy ktoś się orientuje jak wygląda kwestia pracujących sobót? Tzn. czy są one
    wolne od pracy?
    Oraz jeśli soboty są wolne od pracy, a ja pracuje w każdą sobotę, to jak
    powinna przedstawiać się sprawa wynagrodzeni za te przepracowane soboty?
    A tak W ogóle, to ile godzin tygodniowo powinno się pracować według prawa?

    Pozdrawiam
    Marcin
    c...@g...pl

  • 2. Data: 2002-01-20 11:54:23
    Temat: Re: Kwestia pracujących Sobót
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > A tak W ogóle, to ile godzin tygodniowo powinno się pracować według prawa?

    W normalnym systemie pracujemy maksymalnie 41 godzin tygodniowo, bez sobót.
    Wczesniej byla jedna pracujaca sobota. Ale sa tez firmy, gdzie trwa praca w
    ruchy ciaglym, w systemie zmianowym... To mozna sprawdzic czytajac regulamin
    pracy, regulamin wynagradzania w swoim zakladzie i oczywiscie swoja umowe o
    prace.

    MArta