  • 1. Data: 2002-01-19 16:29:00
    Temat: Kursy komputerowe - zezwolenia
    Od: "Krzysztof Szyszkowski" <s...@g...univ.gda.pl>

    Witam.

    Moze ktos z grupy wie jakie dokumenty, zezwolenia musze posiadac by
    prowadzic dzialalnosc gospodarcza - udzielanie kursow komputerowych. Nie
    chodzi mi ogolnie co musze zrobic by prowadzic dzialalnosc, ale o ten
    szczegolny rodzaj - kursy komputerowe.

    Z gory dziekuje za informacje.

    Krzysztof Szyszkowski
    s...@g...univ.gda.pl

  • 2. Data: 2002-01-20 08:48:17
    Temat: Re: Kursy komputerowe - zezwolenia
    Od: "Raku" <r...@p...krakow.sdi.tpnet.pl>

> [...]
    > prowadzic dzialalnosc gospodarcza - udzielanie kursow komputerowych. Nie
    > chodzi mi ogolnie co musze zrobic by prowadzic dzialalnosc, ale o ten

    jeżeli zwykły to raczej żadne - bo jeżeli masz zamiar robić kursy
    autoryzowane ... to wtedy inna brocha

    --

    ########################
    Raku

  • 3. Data: 2002-01-20 11:35:15
    Temat: Odp: Kursy komputerowe - zezwolenia
    Od: "Krzysztof Szyszkowski" <s...@g...univ.gda.pl>

    nie chcialbym miec statusu szkoly niepublicznej - chce sie finansowac sam i
    organizowac kursy komputerowe dla ludzi, wystawiac im zaswiadczenia o
    ukonczeniu kursu by mogli pochwalic sie pracodawcy, ze gdzies sie ksztalcili
    w tym zakresie

    pozdrawiam,
    Krzysztof Szyszkowski

  • 4. Data: 2002-01-20 11:35:54
    Od: "Krzysztof Szyszkowski" <s...@g...univ.gda.pl>

    ale nie chodzi mi o kursy certyfikatowe

  • 5. Data: 2002-01-20 15:36:05
    Od: "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szyszkowski" <s...@g...univ.gda.pl> napisał w
    wiadomości news:a2c7cs$ms6$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    > prowadzic dzialalnosc gospodarcza - udzielanie kursow komputerowych. Nie
    > chodzi mi ogolnie co musze zrobic by prowadzic dzialalnosc, ale o ten

    Żadne.
    Niemniej jednak proponuje zwrócic uwage na licencje na programy których
    będziesz nauczał na teych kurasach.
    Pozdrawaim
    Romek

  • 6. Data: 2002-01-20 16:38:25
    Od: "Krzysztof Szyszkowski" <s...@g...univ.gda.pl>

    licencje oczywiscie, BTW:jeden z powazniejszych kosztow....

    skoro jestesmy przy temacie, mam 2 pytanka:

    1. czy moge korzystac z wersji OEM, jesli zakupie je wraz z komputerami do
    stanowisk?
    2. czy dla kazdego stanowiska musze kupic oddzielne pakiety Win/Office itp,
    czy jeden na kilka?

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Szyszkowski

  • 7. Data: 2002-01-20 19:01:40
    Temat: Re: Odp: Kursy komputerowe - zezwolenia
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Jan 2002 17:38:25 +0100, "Krzysztof Szyszkowski"
    <s...@g...univ.gda.pl> wrote:

    >1. czy moge korzystac z wersji OEM, jesli zakupie je wraz z komputerami do
    >stanowisk?

    Spokojnie.

    >2. czy dla kazdego stanowiska musze kupic oddzielne pakiety Win/Office itp,
    >czy jeden na kilka?

    Tyle licencji ile stanowisk. Ale spytaj MS, może wersje EDU tutaj
    podejdą.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-01-22 17:19:27
    Od: "fairfax" <f...@p...onet.pl>

    Jedna licencja - jedno stanowisko.
    Można też wykorzystac wesje testowe z gazet ale nalezy posiadac tyle krażków
    i czasopism na ilu jest z nich instalowane oprogramowanie, jednak prosze
    wczytac sie w licencje czy nie zabraniaja dzialalnosci komercyjnej
    (szkolenia).
    Uwaga na instalowanie innego oprogramowania przez kursantów, czasem pod
    nasza nieuwage moga zainstalowac takie kwiatki jak np: corel 10 lub office
    2000 premium.. :)))) No i tlumacz sie potem przed BSA ze to nie ty.. :)