  • 171. Data: 2008-08-20 20:40:39
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    witek pisze:

    > nie przejdzie, bo musisz towar sprzedawać w jakiś jednostkach miary, a
    > klient może kupić ich dowolną ilość.

    Zatankuj na dowolnej stacji litr benzyny

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 172. Data: 2008-08-20 21:22:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kocureq pisze:

    > Zatankuj na dowolnej stacji litr benzyny

    Myślisz, że się nie da? ;)

  • 173. Data: 2008-08-20 22:19:56
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Olgierd pisze:

    > Dla mnie sprawa jest prosta: klient nic nie mówi, obsługa przystępuje do
    > napełniania zbiornika gazem. Finis coronat opus.

    Ta... jasne. A jak pójdziesz do dentysty i zaśniesz w poczekalni to mają
    prawo ci wszystkie zęby wyrwać i żądać zapłaty?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 174. Data: 2008-08-21 07:02:55
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 21 Aug 2008 00:19:56 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Ta... jasne. A jak pójdziesz do dentysty i zaśniesz w poczekalni to mają
    > prawo ci wszystkie zęby wyrwać i żądać zapłaty?

    Oczywiście, podobnie jak wchodzący do księgarni ma obowiązek kupić 101
    książek... a osoba przebywająca bez biletu w pociągu na trasie Łódź-
    Warszawa też nigdzie nie jedzie, ona po prostu stoi...

    A tak na poważnie: widziałeś kiedyś stację benzynową? Z czym kojarzy się
    Tobie auto *pod* saturatorem?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 175. Data: 2008-08-21 07:14:41
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 22:40:39 +0200, Kocureq napisał(a):

    > Zatankuj na dowolnej stacji litr benzyny

    Nie ma większego problemu. Jeśli trafisz -- litr jest Twój.

  • 176. Data: 2008-08-21 08:31:42
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: '>>'
    Wpis z dnia 15-08-2008:

    > czy ty glupi pierdolcu rozumiesz ze ja nie chcialem tego paliwa? i gdzie
    > pedofilu wyczytales ze w ogole nie chcialem zaplacic? plonk kozojebco.

    Rzucasz się o to tak, jakby Ci dentysta przez pomyłkę oprócz usługi
    wyrwania chorego zęba, wyrwał jeszcze dwa zdrowe - wtedy ja też bym się
    zdenerwował, a nawet wku...... :)
    Ale taki wrzask i epitety w tak błachej sprawie, to naprawdę ŻENADA.
    Ludzie mają naprawdę większe problemy, tracą majątki przez oszustów i
    naciągaczy, zdrowie a nawet przez błędy lekarskie, a Ty się gorączkujesz o
    takie pierdoły.

    Nie dalej jak 2 tygodnie temu sprzedawałem swoje stare auto.
    Chciałem za nie 350 zł. Dostałem 200 zł.
    Po dwóch dniach handlarze, którym je opchnąłem,
    odsprzedali je na giełdzie jakiemuś młokosowi za 1000 zł
    Czyli oszukali mnie z premedytacją na kilkaset zł, a nabywcę na znacznie
    więcej, bo będzie musiał w nie włożyć oprócz tego 1000 zł jeszcze z 700-800
    zł, żeby je doprowadzić do stanu używalności.

    I jakoś mogę z tym wszystkim żyć :)
    A Ty masz problem o kilkadziesiąt złotych z powodu czyjejś nieuwagi.
    Musisz mieć straszne życie, jak nie potrafisz sięzdystansować do takich
    problemików.

    --
    TomaSz.
    www.kociezycie.net

  • 177. Data: 2008-08-21 08:39:09
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 21 Aug 2008 07:02:55 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A tak na poważnie: widziałeś kiedyś stację benzynową? Z czym kojarzy się
    > Tobie auto *pod* saturatorem?

    Miałeś na myśli dystrybutor ;-)
    Aczkolwiek tu bym rozróżnił dytrybutor od gazu od tego z paliwem.
    W drugim przypadku możliwości są większe (choćby zatankowanie to kanistra,
    albo Hiper-98 zamiast 98 - czy jakoś tak).
    W pierwszym przypadku nie ma opcji - tankujemy gaz do zbiornika.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 178. Data: 2008-08-21 08:46:21
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 21 Aug 2008 10:39:09 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Miałeś na myśli dystrybutor ;-)

    Nazywam to też saturatorem, chociaż zdaję sobie sprawę, że słowo to może
    być nieznane osobom, które nie zwiedzały ulic naszych miast przed 1989
    rokiem ;)
    Gwoli wprowadzenia: http://pl.wikipedia.org/wiki/Saturator

    > Aczkolwiek tu bym rozróżnił dytrybutor od gazu od tego z paliwem. W
    > drugim przypadku możliwości są większe (choćby zatankowanie to kanistra,
    > albo Hiper-98 zamiast 98 - czy jakoś tak).

    Dlatego rzadkością są stacje niesamoobsługowe. Klient podjeżdża i robi na
    co ma ochotę. Teoretycznie może nawet sobie tylko szybki przemyć.

    > W pierwszym przypadku nie ma
    > opcji - tankujemy gaz do zbiornika.

    Ano właśnie. A przypadek kliniczny opisany na grupie dotyczy właśnie
    tankowania LPG.

  • 179. Data: 2008-08-21 08:47:30
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 21 Aug 2008 10:31:42 +0200, TomaSz. napisał(a):

> [...]
    > opchnąłem, odsprzedali je na giełdzie jakiemuś młokosowi za 1000 zł
    > Czyli oszukali mnie z premedytacją na kilkaset zł, a nabywcę na znacznie

    No nie, Ciebie raczej nie oszukali, rozumiem, że sprzedałeś to auto za
    tyle, na ile się zgodziłeś (pod wpływem negocjacji, które były -- chcę
    wierzyć -- uczciwe).

  • 180. Data: 2008-08-21 08:51:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Nazywam to też saturatorem, chociaż zdaję sobie sprawę, że słowo to może
    > być nieznane osobom, które nie zwiedzały ulic naszych miast przed 1989
> [...]

    Rozumiem, że saturator na stacji nasyca benzynę CO2? A może LPG? :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz