  • 1. Data: 2004-10-19 13:03:25
    Temat: nie nadziwdze KRS
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    W tej instytucji pracuja debile, trzeci raz składam wniosek o dokonanie
    zmian. Za każdym razem wymyślają coś innego, nie wiem czy oni nie potrafią
    odrazu podać wszystkich braków. A poza tym ich zarzuty, są śmieszne, np.
    źle przekreślona rubryka itp, no kretynizm. Już wiem czemu w sądach sprawy
    tocza sie latami.

    Jest sens napisać sakrgę, jeden ich zarzutów jest słuszny (chociaż w przy
    pozostałych dwóch zwrotach nie czepiali sie tego, zresztą w jednym
    napisali że wniosek jest prawidłowo wypełniony tylko zwrot nastąpił z
    powodu nie wniesienia oplat) czy olac i poczekac na zwrot kasy i jeszcza
    raz złożyć wniosek.??

    pozdr

  • 2. Data: 2004-10-19 14:54:42
    Temat: Re: nie nadziwdze KRS
    Od: "c3po" <l...@f...pl>

    na przyszłość proponuje oddać te sprawy specjaliście - prawnikowi, a nie
    samemu przekonywać sąd że jest się mądrzejszym od niego. nie pisz że pracują
    tam sami debile bo oni wiedzą jak wypełnić wniosek żeby nie składać go
    trzeci raz...
    wyrazy ubolewania...

  • 3. Data: 2004-10-19 15:14:32
    Od: "c3po" <l...@f...pl>

    nie każdy prawnik bierze za rejestrację 1000...
    ale jeśli wolisz składać wniosek trzy razy to proszę bardzo baw się....
    gratuluję wytrwałości...

  • 4. Data: 2004-10-19 15:14:55
    Od: Grzegorz Górnisiewicz <g...@n...pl>

    c3po napisał(a):
> [...]
    > tam sami debile bo oni wiedzą jak wypełnić wniosek żeby nie składać go

    specjaliście który skasuje cię na 1000pln ? ;)

    > trzeci raz...
    > wyrazy ubolewania...

    pozdrawiam
    Grzesiek

    P.S.
    Przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać...

  • 5. Data: 2004-10-20 06:03:07
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "c3po" <l...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracują
    > tam sami debile bo oni wiedzą jak wypełnić wniosek żeby nie składać go

    Może wiedzą jak wypełnić ale nie wiedzą jak napisac pismo stwierdzające o
    brakach (a wydaje mi sie że ustawa narzuca na nich taki obowiązek) skoro
    przesylaja dwa różne pisma i w jednym jest stwierdzenie że wniosek został
    poprawnie wypełniony tylko nie wniesiono opłat a w drugim już jest że są
    braki.

    Nie jestem prawnikiem ale juz nie jeden wniosek rejestrowałem w KRS.
    Jeszcze jeden przykład rejestrowałem dwie spółki, obydwa wnioski były
    wypełnione tak samo i składały sie z takich samych załączników - jeden
    został zarejestrowany, drugi braki formalne - czy to nie jest debilizm?.
    Czy tam każdy referendarz działa na podstawie innych przepisów, że w różny
    sposób rozpatrują wnioski??

  • 6. Data: 2004-10-20 06:58:38
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Galis" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy tam każdy referendarz działa na podstawie innych przepisów, że w różny

    Jeśli rzeczywiście jest taka rozbieżność to umów się na rozmowę z
    wiceprezeską KRS, sędzią Kozarzewską (jeśli to Warszawa). Nie wiem czy to
    merytorycznie Ci pomoże, ale referendarzom dokuczysz...

  • 7. Data: 2004-10-20 07:00:19
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/19/2004 5:14 PM, Grzegorz Górnisiewicz wrote:

    > specjaliście który skasuje cię na 1000pln ? ;)

    Jeżeli pomoże napisać cos jeszcze typu uchwała ZW to 2000,-

    Pzdr: Catbert

  • 8. Data: 2004-10-20 07:27:07
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/19/2004 4:54 PM, c3po wrote:

> [...]
    > tam sami debile bo oni wiedzą jak wypełnić wniosek żeby nie składać go

    Zdarza się, że prawnik specjalista przeciera oczy ze zdziwienia, gdy
    zobaczy decyzję sądu rejestrowego; mój prawnik powiedział mi wprost, że
    nie jest wazne jakie jest prawo, wazne jaka jest praktyka.

    Zdaniem sądu rejestrowego własciwego miejscowo dla mojej firmy (Gdańsk)
    prokurent nie może sam robic cokolwiek, tzn. zawsze wymaga współdziłania
    z członkiem zarządu.
    Pytanie po co w takim razie prokurent (specyficzny pełnomocnik) skoro
    udzielający pełnomocnictwa musi zawsze współdziałać z tym , komu udziela
    pełnomocnictwa - dla towarzystwa?
    Zdaniem tego samego sądu podwyższenie kapitału wymaga osobno, aktem
    notarialnym podwyższenia i osobno, z podpisem notarialnie poswiadczonym
    (co, gdyby interpretowac literalnie zapisy ustawowe również wymaga aktu)
    faktu objecia podwyższonego kapitału. Sąd nie zażądał dwóch aktów
    notarialnych zdając sobie zapewne sprawę z absurdalności sytuacji.
    Rzecz dotyczy oczywiście jednoosobowej z o.o. ze wspólnikiem, jako
    jedynym cz.z.

    Praktyczne porady: gdy chce się by wniosek był rozpatrzony natychmiast,
    wystarczy go nie opłacić - rozpatrywany jest zwykle następnego dnia,
    oczywiście negatywnie, ze względu na brak opłaty. Jest to jednak dowód
    na to, że jak sie chce, to mozna.

    Natomiast inicjatorowi watku poleciłbym nie odwoływanie się, lecz
    zastosowanie do zaleceń, warto porozmawiac z sędzią, grzecznie, z prośba
    o poradę (durnowaty wygląd obywatela jest tu pomocny). Warto też zwrócic
    uwagę, czy w "punkcie podawczym" stoi w wazonach dużo kwiatów ciętych -
    jeżeli tak, to należy zapytać samego siebie, dlaczego moje tam jeszcze
    nie stoją.

    Tryb odwoławczy ma to do siebie, że jest bezterminowy, więc oczekiwana
    zmiana "się zawiesi".

    Nie napisałbym, że w sądach pracują debile, bo debilizm, to b. ciężka
    przyadłość i nikt, kogo dotyczy nie dostałby pracy w sądzie.
    Natomiast, jak wszędzie pracują tam także ludzie bez zawodowego
    przygotowania, także pragnacy emocjonalnego rewanżu na przedsiebiorcach
    i mecenasach w garniturach od Armaniego i z Rolexami - o ile mecenas nie
    ma tzw. "wejść" to jego udział w wypełnianiu formularzy może być
    okolicznością obciążającą.

    Pzdr: Catbert