  • 1. Data: 2004-10-19 11:58:53
    Temat: Pytanie dot praw autorskich
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    Sytuacja jest następująca. Na umowę firma z firmą stworzyłem program
    komputerowy dla firmy X wystawiając fakturę na konkretny produkt. Czy ten
    sam produkt mogę sprzedać firmie Y bez wprowadzania zmian? ( Umowa z firmą X
    w formie pisemnej praktycznie nie istnieje Tylko faktura ). Czy istnieje
    jakiekolwiek domniemanie zcedowania praw autorskich na firmę X programu
    stworzonego prze ze mnie?

  • 2. Data: 2004-10-19 12:47:32
    Temat: Re: Pytanie dot praw autorskich
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > w formie pisemnej praktycznie nie istnieje Tylko faktura ). Czy istnieje
    > jakiekolwiek domniemanie zcedowania praw autorskich na firmę X programu

    wskazowka:
    mbiuro.neostrada.pl

    P.

  • 3. Data: 2004-10-19 16:57:52
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Artur* wrote in <news:cl2vjh$h0j$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > jakiekolwiek domniemanie zcedowania praw autorskich na firmę X programu
    > stworzonego prze ze mnie?

    Żeby przekazać autorskie prawa majątkowe trzeba to jasno zapisać ,
    przy braku takich ustaleń domyslnie prawa zostają u ciebie.

    W takim przypadku jest udzielona licencja - jesli nie podales terminu
    to po 5 latach tracą licencje i uzywaja od tego momentu nielegalnie.
    Wiec zapisz sobie w kalendarzu i udaj się za 5 lat po kasę.

    --
    Najlepsza definicja człowieka: niewdzięczny dwunóg.

  • 4. Data: 2004-10-19 20:00:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    Artur rzecze:
> [...]
    > w formie pisemnej praktycznie nie istnieje Tylko faktura ). Czy istnieje
    > jakiekolwiek domniemanie zcedowania praw autorskich na firmę X programu

    A co wpisałeś na tej fakturze?.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 5. Data: 2004-10-20 10:12:18
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
    > to po 5 latach tracą licencje i uzywaja od tego momentu nielegalnie.
    > Wiec zapisz sobie w kalendarzu i udaj się za 5 lat po kasę.

    o kurza dupa - musze przeinstalowac windows95, bo skończyla mi sie licencja
    i musze na nowo zawrzec umowe klikajac OK ;)
    p.
    W,

  • 6. Data: 2004-10-20 10:13:32
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    > A co wpisałeś na tej fakturze?.
    cieżko dowodzić umowy w formie pisemnej z faktury (choc nie jest to
    niemożliwe).
    Jesli ofakturowana jest sprzedaż praw, to podjął bym się prowadzenia dowodu,
    że przelew praw był.

    p.
    W,

  • 7. Data: 2004-10-21 13:38:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Oct 2004, Wirtualna wrote:

> [...]
    >+ o kurza dupa - musze przeinstalowac windows95, bo skończyla mi sie licencja
    >+ i musze na nowo zawrzec umowe klikajac OK ;)

    Wiecie co ?... MACIE RACJĘ ! :)
    Mamy nowy materiał na stopki: "Windows lifetime nie może legalnie
    przekroczyć lat 5" :) (hm... chyba że w umowie jest coś o "bezterminowym")

    pozdrowienia, Gotfryd