  • 1. Data: 2004-10-19 13:05:10
    Temat: Wyjazd za granicę, a sprawa w sądzie grodzkim.
    Od: "a0123" <a...@o...pl>

    Witam,
    mam pewnien problemik..
    Otóż niecałe 2 miesiące temu miałem kolizję samochodową - nie jestem winnym,
    ale próbowano mnie wrobić - odmówiłem przyjęcia mandatu. Sprawa poleciała do
    sądu grodzkiego. Podejrzewam, że w ciągu 2 miesięcy odbędzie się rozprawa.
    Tak się składa, że chciałbym wyjechać za granicę (za miesiąc). Jak można
    pogodzić jedno z drugim? Przesunięcie wyjazdu nie wchodzi raczej w grę.. Czy
    można ew. jakoś przesunąć termin rozprawy? Czy można to jakoś
    pełnomocnictwem załatwić? Jakie są drogi do załatwienia czegoś takiego?
    Pomóżcie!

    pozdrawiam,

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-10-20 21:10:00