  • 1. Data: 2004-10-19 12:44:54
    Temat: komornicy-rewiry?
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam
    ..potrzebny jest mi komornik ,dowiedziałem się ze w moim miejscu
    zamieszkania urzędują trzy kancelarie komornicze i maja swoje rewiry.Pytanie
    brzmi czy muszę się trzymać rejonizacji i dlaczego?
    serdeczności

    j...@w...pl

  • 2. Data: 2004-10-19 13:03:10
    Temat: Re: komornicy-rewiry?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Pytanie
    > brzmi czy muszę się trzymać rejonizacji i dlaczego?

    Zajrzyj na www.komornik.pl

    O ile nie wprowadzono nowych zmian to rejonizacja jest tylko w ramach Sądu
    Apelacyjnego, czyli możesz sobie wybrać dowolnego komornika z obszaru tego
    Sądu. Ale jeśli kwota jest mała, to żaden komornik tyłkiem nie ruszy.

    Pzdr.

    Czapla