  • 1. Data: 2004-10-19 12:02:33
    Temat: Trzeba mieć licencję, aby tworzyć odpłatnie strony WWW?
    Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm>

    Witam.
    Jestem właścicielem firmy informatycznej. Usłyszałem jakiś czas temu od znajmoego, że
    aby w ramach świadczonych usług tworzyć
    strony internetowe trzeba mieć jakąś licencję. Czy to prawda?

    Griszczuk

  • 2. Data: 2004-10-19 12:05:43
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Griniu" <p...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    znajmoego, że aby w ramach świadczonych usług tworzyć
    > strony internetowe trzeba mieć jakąś licencję. Czy to prawda?

    no pewnie że trzeba
    np. licencje Windows ::-)

    pozdr

  • 3. Data: 2004-10-19 12:08:19
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

> [...]
    znajmoego, że aby w ramach świadczonych usług tworzyć
    > strony internetowe trzeba mieć jakąś licencję. Czy to prawda?

    Na szcęście jeszcze nie ;)
    Chyba, że powstanie jakaś kororacja zawodowa webmasterów, która ograniczy
    dostęp do zawodu :(
    nn

  • 4. Data: 2004-10-19 12:08:21
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > np. licencje Windows ::-)

    LOL

    VG

  • 5. Data: 2004-10-19 12:46:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    znajmoego, że aby w ramach świadczonych usług tworzyć
    > strony internetowe trzeba mieć jakąś licencję. Czy to prawda?

    o ilew mi wiadomo nikt jeszcze patentu na to nie otrzymal wiec nie.
    Znajomyy rozumiem tworzy strony na zamowienie? :-)

    P.

  • 6. Data: 2004-10-19 13:40:26
    Temat: Re: Trzeba mie=3F licencj=3F, aby tworzy=3F odp=3Fatnie strony WWW?
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    In article <cl2vor$lhb$1@inews.gazeta.pl>, p...@n...poczta.fm
    says...
    > Witam.
    > Jestem w?a?cicielem firmy informatycznej. Us?ysza?em jaki? czas temu od znajmoego,
    ?e aby w ramach ?wiadczonych us?ug tworzy?
    > strony internetowe trzeba mie? jak?? licencj?. Czy to prawda?

    tak
    potrzebna jest licencja na oprogramowanie wykorzystywane do robienia
    tych stron (chyba ze wszystko masz freeware wtedy nie)

  • 7. Data: 2004-10-19 17:44:49
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 paź o godzinie 15:40, na pl.soc.prawo, baldhorse napisał(a):

    > tak
    > potrzebna jest licencja na oprogramowanie wykorzystywane do robienia
    > tych stron (chyba ze wszystko masz freeware wtedy nie)

    A Ty pomyliłeś serwery polskie z koreańskimi??

    Weź to popraw Panie WebMaster.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2004-10-19 21:05:02
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    > A Ty pomyliłeś serwery polskie z koreańskimi??

    auc :|
    po reinstalce systemu nie wszystko jeszcze jak widac jest ok
    przepraszam juz poprawiam

    latin9 koreanskie ? - lol

    > Weź to popraw Panie WebMaster.

    jakies kompleksy?

  • 9. Data: 2004-10-20 04:10:55
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 paź o godzinie 23:05, na pl.soc.prawo, baldhorse napisał(a):

    > jakies kompleksy?

    U Ciebie? - nie wiem.
    U mnie - zasady.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 10. Data: 2004-10-20 07:33:00
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > znajmoego, że aby w ramach świadczonych usług tworzyć

    Ale nie tak dawno, bo jeszcze pod koniec lat 80-tych ubiegłego wieku, aby
    prowadzić usługi informatyczne trzeba było mieć zgodę Cechu Elektryków :)))
    nn