  • 1. Data: 2007-03-25 22:49:09
    Temat: nadanie instytucji czyjegoś imienia
    Od: "P4trykx" <p...@g...com>

    Czesc
    Powiedzmy że chciałbym nazwać amatorskie studio filmowe imieniem
    jakiegoś
    nieżyjącego aktora lub innej osoby.
    Chodzi mi o sytuacje kiedy wysyłam film
    na jakiś konkurs i chciałbym dać na początku napis "studio filmowe
    im.
    Stanelya Kubricka"
    Doatkowo miałbym stronę internetową i tam też byłoby napisane "Studi
    filmowe im...."
    Dodanie zdjęcia osoby już chyba nie wchodzi w rachubę ze względu na
    prawa
    autorskie ?

    Patryk

  • 2. Data: 2007-03-26 14:30:45
    Temat: Re: nadanie instytucji czyjegoś imienia
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On Mon, 26 Mar 2007 00:49:09 +0200, P4trykx <p...@g...com> wrote:

    > Dodanie zdjęcia osoby już chyba nie wchodzi w rachubę ze względu na
    > prawa
    > autorskie ?

    No z _autorami_ Kubricka mozesz sie nie dogadac.

    --
    gacek