  • 1. Data: 2007-03-25 23:05:42
    Temat: [link] Ziobro: Tusk powinien przeprosić prokuratorów
    Od: Martino <n...@n...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1508506,11,item.html

    "Z oświadczenia wynika, że minister Ziobro domaga się od Tuska
    przeprosin prokuratury, >>a zwłaszcza prowadzących tę sprawę
    prokuratorów, oraz wpłaty odpowiedniej sumy, adekwatnej do hojności
    Donalda Tuska, na konto jednej z organizacji pomagających dzieciom lub
    innym najbardziej potrzebującym osobom<<."

    Buehehehe, facet jest boski.

    Panie Ziobro, rozumiem, że nie jest pan najzwyklejszym żałosnym
    hipokrytą i od teraz prokuratorzy dopuszczający się pomówień będą
    dokonywali dobrowolnej "wpłaty odpowiedniej sumy, adekwatnej do hojności
    (...) na konto jednej z organizacji pomagających dzieciom lub innym
    najbardziej potrzebującym osobom". No to czekamy na wyrok w/s Mirosława G.

  • 2. Data: 2007-03-26 01:59:47
    Temat: ... i podobne klimaty
    Od: Martino <n...@n...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
    8787295&rfbawp=1174873063.977

    "Hajbos twierdzi, że jest zaskoczony tymi podejrzeniami. Ktoś szyje mi
    buty! - denerwuje się. Nie mam nic wspólnego z tą sprawą, nie byłem
    nawet przesłuchany.".

    "Jednak prokurator, który zna sprawę, przekonuje: Nasze śledztwo stawia
    Hajbosa w bardzo negatywnym świetle."

    A więc prokuratorze, którzy znasz sprawę - w nosie mam twoje negatywne
    światła, może okulista Ci się przyda.* Już mam dość prokurestwa**,
    grania przeciekami albo zarzutami bez dowodów, których to zarzutów nawet
    nikt nie ma zamiaru dowodzić. Już mam dość ciągłego czytania, że coraz
    to kolejny wyszedł z aresztu albo został uniewinniony i ma już
    prawomocne odszkodowanie + zadośćuczynienie. O konferencjach nie
    wspominając.

    Pierdolona** republika prokurestwa**: casus Kluski, Wąsacza,
    Modzelewskiego, JTT, Bestcomu...

    *) Jak się domyślam, a nikt nie wspomniał, zarzutów nie postawiono. O
    oskarżeniu nie wspominając.
    **) "Mam język cięty na różne incydenty."

  • 3. Data: 2007-03-26 09:33:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Martino napisał(a):
> [...]
    > (...) na konto jednej z organizacji pomagających dzieciom lub innym
    > najbardziej potrzebującym osobom". No to czekamy na wyrok w/s Mirosława G.

    ja tam zadowolony jestem z tej wypowiedzi, sam sobie i wodzowi dolek
    kopie (pomawianie trybunalu).

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 4. Data: 2007-03-26 09:35:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > ja tam zadowolony jestem z tej wypowiedzi, sam sobie i wodzowi dolek
    > kopie (pomawianie trybunalu).

    Drób chce TK zlikwidować, sądząc po ich kwakaniu...