  • 1. Data: 2008-07-24 14:21:27
    Temat: mandat
    Od: "ryszard" <r...@p...pl>

    Witam....dostalem mandat od strazy miejskiej 300zl.
    Jeszcze nie zapłacilem a minelo juz 60dni.Mam takie pytanie czy za mandaty
    moge byc wpisany do krajowego rejestru dłuznikow????
    bo zabardzo nie wiem jak to z mandatami wyglada

  • 2. Data: 2008-07-24 14:29:15
    Temat: Re: mandat
    Od: kam <...@...pl>

    ryszard pisze:
    > Jeszcze nie zapłacilem a minelo juz 60dni.Mam takie pytanie czy za mandaty
    > moge byc wpisany do krajowego rejestru dłuznikow????

    niestety nie

    KG

  • 3. Data: 2008-07-24 15:47:55
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > niestety nie
    >
    > KG

    US ci potrąci po nowym roku jak bedzie mial z czego ;) pod warunkiem ze
    mandat podpisales własnoręcznie