  • 1. Data: 2008-07-24 13:30:30
    Temat: Niewystawione świadectwo pracy.
    Od: ala <r...@g...com>

    Witam,

    od zakonczenia pracy mija juz 4 miesiac, a ja nie otrzymalam
    swiadectwa pracy

    Czy jest obowiazujacy przepis, ktory w sytuacji, gdy nie ma mozliwosci
    wreczenia swiadectwa osobiscie, nakazuje pracodawcy wyslac swiadectwo
    niezwlocznie poczta? Czy tez to moze obowiazuje tylko jesli pracownik
    jest z innego miasta niz firma?
    A moze to na pracowniku spoczywa obowiazek zorganizowania sobie
    mozliwosci odebrania swiadectwa, a firma ma obowiazek tylko je
    wystawic i wydac na ządanie?
    Jesli mieszkam w tym samym miescie co firma, to mam obowiazek
    osobiscie odebrac swiadectwo? A co jesli nie moge stawic sie do starej
    firmy, bo w tych samych godzinach pracuje?

    I druga rzecz: czy pracodawca ma prawo uzaleznic wystawienie
    swiadectwa pracy od faktu niezwrocenia drobnych rzeczy pobranych w
    trakcie pracy (kluczyk do szuflady w biurku, karta przejsciowka do
    drzwi sluzbowych)?

    Z góry dziekuje za odpowiedzi.

    Ala

  • 2. Data: 2008-07-24 13:59:04
    Temat: Re: Niewystawione świadectwo pracy.
    Od: ala <r...@g...com>

    On 24 Lip, 15:30, ala <r...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > od zakonczenia pracy mija juz 4 miesiac, a ja nie otrzymalam
    > swiadectwa pracy

    Juz nieaktualne, wszystko już wiem.

    A.