  • 1. Data: 2005-04-24 10:25:39
    Temat: linux mandriva
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    moze ktos sie orientuje...
    czy sciagniety linux mandriva limited edition 2005 z internetu jest
    legalny? sciagnalem w postaci 4cd z ed2k
    nie jestem zadnym czlonkiem klubu mandrake-linux

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 2. Data: 2005-04-24 11:48:54
    Temat: Re: linux mandriva
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    http://www.mandriva.com/company/legal-faq

  • 3. Data: 2005-04-24 12:46:31
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 24.04.2005 Sarpedon <f...@t...cy> napisał/a:
    > moze ktos sie orientuje...
    > czy sciagniety linux mandriva limited edition 2005 z internetu jest
    > legalny? sciagnalem w postaci 4cd z ed2k

    Sam Linux tak - oprogramowanie komercyjne w nim zawarte juz nie.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 4. Data: 2005-04-24 13:20:45
    Od: petrol <o...@w...com>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > Sam Linux tak - oprogramowanie komercyjne w nim zawarte juz nie.

    Wyglada na to ze jakis cwaniak chce wejsc tylnymi drzwiami i przejac
    Linuxa.

    Mandriva Inc.

    11875 Pigeon Pass Road, D-1 #117

    To najwyrazniej wynajety segment w biznesowym blokowisku. Duza mi firma.

    Moreno Valley, CA 92557
    USA

    Phone Numbers
    Corporate Business calls: +1 951 341-6937
    Mandriva Store issues: +1 951 341-8794

    Czyli nawet na oddzielny numer faxu ich nie stac. Jakis maly cwaniak
    probuje reszte swiata zrobic w konia.

    Twierdze ze te dzialania przejecia Linuxa poprzez wbudowanie fragmentow
    komercyjnych (jak np logo) sa niezgodne z prawem CA i USA.

  • 5. Data: 2005-04-24 13:25:59
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 24.04.2005 petrol <o...@w...com> napisał/a:

    > Wyglada na to ze jakis cwaniak chce wejsc tylnymi drzwiami i przejac
    > Linuxa.

    Tak. Stary Mandrake ze zmieniona nazwa.
    Ale nie wiem co ty pieprzysz.

    > Czyli nawet na oddzielny numer faxu ich nie stac. Jakis maly cwaniak
    > probuje reszte swiata zrobic w konia.

    Stworzyli wlasna dystrybucje z komercyjnym oprogramowaniem i ja sprzedaja.
    Red Hat, SuSE i wiele innnych firm robi to samo. Co w tym zlego?

    > Twierdze ze te dzialania przejecia Linuxa poprzez wbudowanie fragmentow
    > komercyjnych (jak np logo) sa niezgodne z prawem CA i USA.

    O czym ty kurwa pierdolisz?

  • 6. Data: 2005-04-24 13:53:23
    Od: petrol <o...@w...com>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > Tak. Stary Mandrake ze zmieniona nazwa.
    > Ale nie wiem co ty pieprzysz.

    Co to znaczy zmieniona? Zeby zmieniac to trzeba miec do tego prawo. Tak
    na poczatek, to francuskie waniaki nie maja prawa do nazwy Linux.

    > Stworzyli wlasna dystrybucje z komercyjnym oprogramowaniem i ja sprzedaja.
    > Red Hat, SuSE i wiele innnych firm robi to samo. Co w tym zlego?

    Popularnosc oszustwa nie czyni je legalnym. Pytanie na poczatek: kto im
    dal prawo sprzedawac nazwe Linux?

    > O czym ty kurwa pierdolisz?

    O tym np ze nazwa handlowa Mandriva myli sie uzytkownikom z Mandrake. A
    sami mowia ze "Mandrake zmienia nazwe na
    na Mandriva". Pytam: kto im dal prawo? Sprzedaja przy tym to co jest nie
    ich, czyli produkt o nazwie Linux (nazwa, nazwa, nazwa).

  • 7. Data: 2005-04-24 13:59:01
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    > Co to znaczy zmieniona? Zeby zmieniac to trzeba miec do tego prawo. Tak
    > na poczatek, to francuskie waniaki nie maja prawa do nazwy Linux.

    Sam kurwa nie wiesz o czym mowisz.
    Kazda dowolna firma lub organizacja ma PRAWO zastrzec sobie nazwe dystrybucji
    z 'Linux' w srodku - Debian Linux, Mandrake Linux, Slackware Linux, Red hat
    Enterprise Linux.

    Mandrake zmienil nazwe na Mandriva - ICH KURWA SWIETE PRAWO.
    Jakbym mial dystrybucje LANcaster Linux i zmienil na Ch** Linux to tez
    by bylo dobrze.

    > Popularnosc oszustwa nie czyni je legalnym. Pytanie na poczatek: kto im
    > dal prawo sprzedawac nazwe Linux?

    Nie sprzedaja nazwy Linux - sprzedaja dystrybucje z wlasnym oprogramowanie.
    Prawo do tego dala im licencja GPL.

> [...]
    > na Mandriva". Pytam: kto im dal prawo? Sprzedaja przy tym to co jest nie
    > ich, czyli produkt o nazwie Linux (nazwa, nazwa, nazwa).

    Nie myli sie - jest to zmieniona nazwa z Madrake.
    Jest to takze ich. Licencja GPL - czytales?

  • 8. Data: 2005-04-24 14:47:03
    Od: petrol <o...@w...com>

> [...]
    > z 'Linux' w srodku - Debian Linux, Mandrake Linux, Slackware Linux, Red hat

    Nie, nie moze. Zreszta jest roznica pomiedzy posiadaniem a uzywaniem.

    > Mandrake zmienil nazwe na Mandriva - ICH KURWA SWIETE PRAWO.
    > Jakbym mial dystrybucje LANcaster Linux i zmienil na Ch** Linux to tez
    > by bylo dobrze.

    Sprobuj sprzedac Lancaster Microsoft.

    > Nie sprzedaja nazwy Linux - sprzedaja dystrybucje z wlasnym oprogramowanie.
    > Prawo do tego dala im licencja GPL.

    Nie dala.

    > Nie myli sie - jest to zmieniona nazwa z Madrake.
    > Jest to takze ich. Licencja GPL - czytales?

    A w tej licencji bylo tez ze posiadaja prawo do sprzedazy Niderlandow?
    Twierdze ze ta sprawa smierdzi co najmniej jak SCO. Poczekamy, zobaczymy.

  • 9. Data: 2005-04-24 15:03:20
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    > Nie, nie moze. Zreszta jest roznica pomiedzy posiadaniem a uzywaniem.

    Moze - Pod warunkiem udostepnienia wraz z dystrybucja kodu zrodlowego wszystkich
    narzedzi opartych na licencji GPL. Co lepsze! Moge zmienic sobie jadro Linuxa i
    zmienic jego nazwe na LANcaster Pizda 2.6.10 i nikt nie bedzie mial do mnie o to
    pretensji - jesli tylko udostepnie kod zrodlowy.

    > Sprobuj sprzedac Lancaster Microsoft.

    Roznica jest duza.
    Mylisz pojecia.

    > Nie dala.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    > A w tej licencji bylo tez ze posiadaja prawo do sprzedazy Niderlandow?
    > Twierdze ze ta sprawa smierdzi co najmniej jak SCO. Poczekamy, zobaczymy.

    Co Ty z tymi niderlandami tak wyskoczyles?
    Pieprzysz Misiu bez sensu.
    Ja rowniez mam prawo zalozyc firme, wziac sobie jadro Linuxa i aplikacje Open
    Source, do tego dorzucic kilka aplikacji napisanych przeze mnie ( nie koniecznie
    na licencji GPL ) i sprzedac to ZA TAKIE PIENIADZE za jakie uznam to za stosowne
    i pod dowolnie wybrana nazwa - LANcaster Linux, MamChujaMalego Linux, czy LANcaster
    DupnySystem 2005.

  • 10. Data: 2005-04-24 15:55:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Popularnosc oszustwa nie czyni je legalnym. Pytanie na poczatek: kto im
    > dal prawo sprzedawac nazwe Linux?

    licencja

    P.