  • 1. Data: 2005-04-24 06:07:16
    Temat: Pistolet hukowy sprzedany bez...
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Mam sygnał, ze koncesjonowany sklep z bronią sprzedał pistolet hukowy
    imitujący Glocka19 bez żadnych problemów:
    klient dał gotówkę
    sprzedawca dał pistolet i paragon z kasy fiskalnej

    Więc jak to jest?

    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 2. Data: 2005-04-24 09:38:23
    Temat: Re: Pistolet hukowy sprzedany bez...
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> [...]
    > imitujący Glocka19 bez żadnych problemów:
    > klient dał gotówkę
    > sprzedawca dał pistolet i paragon z kasy fiskalnej

    a co ma być ?
    JanuszHr

  • 3. Data: 2005-04-24 09:45:21
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
> [...]
    > imitujący Glocka19 bez żadnych problemów:
    > klient dał gotówkę
    > sprzedawca dał pistolet i paragon z kasy fiskalnej

    A co jest tu dziwne ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-04-24 11:24:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Więc jak to jest?

    sprecyzuj swoje pytanie - co Ci tu nie pasuje?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-04-24 12:01:46
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nastepny pieniacz i donosiciel.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2005-04-24 17:11:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > imitujący Glocka19 bez żadnych problemów:
    > klient dał gotówkę
    > sprzedawca dał pistolet i paragon z kasy fiskalnej

    A ja mam sygnal, ze pobliski hipermarket sprzedal dziecku plastikowa
    replike Ak-47.
    Replika po nacisnieciu spustu generuje syntetyczny dzwiek "tatatata".

    I co z tego?

  • 7. Data: 2005-04-24 17:15:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > A ja mam sygnal, ze pobliski hipermarket sprzedal dziecku plastikowa
    > replike Ak-47.
    > Replika po nacisnieciu spustu generuje syntetyczny dzwiek "tatatata".
    >
    > I co z tego?

    Dzieciak na pewno szykuje się do jakiegoś zamachu terrorystycznego -
    albo napadu w celu zdobycia prawdziwej broni lub funduszy na nią.

    Powinieneś natychmiast przekazać tę informację do CBŚ.

    PS: BP,NMSP ;->

  • 8. Data: 2005-04-25 17:34:48
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2005 13:24:23 +0200, scream <n...@p...pl> napisał:

    > sprecyzuj swoje pytanie - co Ci tu nie pasuje?

    pisało się, że nabywcy broni hukowej powinni być rejestrowani przez
    sprzedawców;
    czy ten przepis obowiązuje nadal ?
    sklepy internetowe nie wysyłają pistoletów sygnałowych pocztą, a
    zapraszają klientów do osobistego nabycia

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net