  • 1. Data: 2005-04-23 23:15:07
    Temat: WKU - cofniecie odroczenia, mozliwe ?
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    Witam, postanowilem zrezygnowac z uczelni, do ktorej dotychczasowo
    uczeszczalem... pani z sekretariatu poinformowala mnie, ze wysla pismo
    do WKU z informacja, ze juz tam nie chodze... teraz sprawa wyglada tak,
    studia zaczynam dopiero od pazdziernika, odroczenie dzieki 'starej'
    uczelni uzyskalem do wrzesnia br., czy w tej sytuacji WKU bedzie sie
    upominac ? Jesli moga cofnac odroczenie to czy jest jakis sposob
    uzyskania odroczenia w moim przypadku ? Dodam, ze od pazdziernika na
    100% bede uczyl sie dalej... wiec jak to jest? Dzieki za informacje.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 2. Data: 2005-04-23 23:22:49
    Temat: Re: WKU - cofniecie odroczenia, mozliwe ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Sławomir Kawała wrote:
> [...]
    > uzyskania odroczenia w moim przypadku ? Dodam, ze od pazdziernika na
    > 100% bede uczyl sie dalej... wiec jak to jest? Dzieki za informacje.

    zorietuj się kiedy jest następny pobór. czy w maju, czy np we wrześniu.
    Oni biorą falami.
    Jak we wrześniu to teraz i tak cię ścigać nie będą, a we wrześniu
    przyniesiesz im następny papierek, że studiujesz.
    Jak w maju, to cie mogą przyhaczyć, z tym, ze mozna trochę ponegocjować,
    że idziesz dalej na studia. Powinno wystarczyć. Wszytko zależy od
    konkretnego WKU.

  • 3. Data: 2005-04-25 08:57:58
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Sat, 23 Apr 2005 18:22:49 -0500
    witek w...@g...pl.spam.invalid napisał(a):

    > zorietuj się kiedy jest następny pobór. czy w maju, czy np we wrześniu.
    > Oni biorą falami.
    (...)

    Dzieki za odpowiedz, miejmy nadzieje, ze sie uda bez przygod z WKU
    dotrwac do studiow ;-)