  • 1. Data: 2005-04-24 05:00:33
    Temat: odroczenie wykonania kary
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Mam takie pytanie:
    Czy dwa razy odroczona kara pozbawienia wolności (dwa razy na pół roku)
    samoistnie ulega zawieszeniu, czy też trzeba pisać jakieś pisma zeby kara
    została zawieszona ?
    Z góry dziękuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-04-24 20:16:47
    Temat: Re: odroczenie wykonania kary
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    łysy napisał(a):
    > Mam takie pytanie:
    > Czy dwa razy odroczona kara pozbawienia wolności (dwa razy na pół roku)
    > samoistnie ulega zawieszeniu, czy też trzeba pisać jakieś pisma zeby kara
    > została zawieszona ?

    Nie zawiesza się samoistnie. Do więzienia !!!

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-04-24 20:38:06
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Johnson najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, wyjęczał:

    > Nie zawiesza się samoistnie. Do więzienia !!!
    <

    Łysy? Pisałes coś kiedyś, że masz zamiar wyjechać za granicę, żeby cie
    nie wsadzili... zmieniło sie coś?

    --
    Falkenstein

  • 4. Data: 2005-04-25 06:14:00
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    no chyba się zmieniło bo mnie nikt nie szuka
    i wyjechałem :P
    mówiłem i pewnie miałem racje że jakby wsadzali za takie "przestępstwo" jak
    moje to musieliby dobudować jeszcze ze dwa wiezienia w polsce
    zawsze twierdziłem że polska to <cenzura> kraj
    trzeba nie mieć chyba wogle mózgu zeby iść do pierdla za coś takiego
    a policja niech się zajmie poważniejszymi przestępcami a nie nabija sobie
    punkty łapiąc pijanych rowerzystów hahahhh......
    bo statystyczny posterunkowy woli złapać takiego pijanego na rowerze i juz
    ma plusa, niż narażać się na pobicie lub uszczerbek na zdrowiu goniąc
    prawdziwego przestępce
    a ta grupa to nie wiem po kiego <cenzura> tu jest ? jak pieprzycie o dupie
    marynie i z waszych postów nic nie wynika
    A Ty Falkenstein pewnie się naraziłes gościowi pare postów wyżej że prosi o
    nazwisko i adres hehhh,

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:xn0e1e756bqoqx000@news.gazeta.pl...