  • 1. Data: 2009-01-03 20:38:08
    Temat: kryptografia
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com>

    mam problem: czy na publicznym(ogólnodostępnym) forum jest dozwolone
    korzystanie z szyfrów itd.? ew. czy są jakieś ograniczenia w
    korzystaniu z kryptografii w ten sposób?
    jeśli się źle wypowiedziałem - przepraszam ale jestem kompletnym
    laikiem, a w sieci i archwóm tej grupy nic nie znalazłem

  • 2. Data: 2009-01-03 20:43:57
    Temat: Re: kryptografia
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 3 Sty, 21:38, "k...@g...com" <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > jeśli się źle wypowiedziałem - przepraszam ale jestem kompletnym
    > laikiem, a w sieci i archwóm tej grupy nic nie znalazłem

    W sensie czy wolno pisac " JeZdeM MaLyM RhUsSoFyM sLoNiKiEm"? Chyba
    nie ale zdecydowanie powinno byc zakazane.

  • 3. Data: 2009-01-03 21:25:26
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    k...@g...com pisze:
    > mam problem: czy na publicznym(ogólnodostępnym) forum jest dozwolone
    > korzystanie z szyfrów itd.? ew. czy są jakieś ograniczenia w
    > korzystaniu z kryptografii w ten sposób?

    Nie znam żadnego zakazu.

    W końcu każdy przekaz może być szyfrem - zależy od zastosowanego szyfru
    i konwencji jego zapisu.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 4. Data: 2009-01-03 23:08:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    k...@g...com pisze:
    > mam problem: czy na publicznym(ogólnodostępnym) forum jest dozwolone
    > korzystanie z szyfrów itd.? ew. czy są jakieś ograniczenia w
    > korzystaniu z kryptografii w ten sposób?

    Pomijając netykietę i zaśmiecanie publicznego forum śmieciami (z punktu
    widzenia innych) - niby dlaczego miałoby być nielegalne??

    Ba! Możesz mieć nawet własny radioodbiornik i słuchać zagranicznych
    stacji! ;->

  • 5. Data: 2009-01-04 03:11:56
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 04 Jan 2009 00:08:53 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pomijając netykietę i zaśmiecanie publicznego forum śmieciami (z punktu
    > widzenia innych) - niby dlaczego miałoby być nielegalne??

    Nielegalne nie jest, ale spróbuj do firmy kupić - legalnie - soft który
    szyfrujący to zaraz musisz mieć zgode samego ABW.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-01-04 08:27:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 04 styczeń 2009 00:08
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5...@n...lechistan.com>):

    > Ba! Możesz mieć nawet własny radioodbiornik i słuchać zagranicznych
    > stacji! ;->

    Zagranicznych tak, ale policji już nie :D

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wpadl-gdy-pod
    sluchiwal-policjantow,wid,10710783,wiadomosc.html?ti
    caid=67432

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 7. Data: 2009-01-04 09:50:03
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    ?

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 8. Data: 2009-01-04 10:30:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Zagranicznych tak, ale policji już nie :D
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wpadl-gdy-pod
    sluchiwal-policjantow,wid,10710783,wiadomosc.html?ti
    caid=67432

    Hmm... A niby który paragraf?

  • 9. Data: 2009-01-04 11:02:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 04 styczeń 2009 11:30
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <u...@n...lechistan.com>):

    > Hmm... A niby który paragraf?

    Nie wiem który, ale go zgarnęli i nieźle beknie pewnie. Jak nie za
    podsłuchiwanie, to za rozpowszechnianie.

  • 10. Data: 2009-01-04 11:06:05
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Tristan pisze:
> [...]
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wpadl-gdy-pod
    sluchiwal-policjantow,wid,10710783,wiadomosc.html?ti
    Bzdura. Niech podadzą podstawę prawną. Choć jedną sensowną, oprócz
    "rozpowszechniania/upubliczniania" bo było słychać przez kurtkę...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173