  • 1. Data: 2002-05-06 07:30:57
    Temat: krowa
    Od: "Samy" <c...@p...com>

    Czy moze mi ktos powiedziec, dlaczego sprawa krowy, ktora jest teraz na
    pierwszych stronach polskich gazet, zajmuje sie prokuratura?

    Gdzie tu jest jakies przestepstwo?

  • 2. Data: 2002-05-06 18:15:31
    Temat: Re: krowa
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 6 May 2002 09:30:57 +0200), "Samy"
    <c...@p...com> był(a) napisał(a):

    >Czy moze mi ktos powiedziec, dlaczego sprawa krowy, ktora jest teraz na
    >pierwszych stronach polskich gazet, zajmuje sie prokuratura?
    >Gdzie tu jest jakies przestepstwo?

    No może w tym, że te krowy się od jakiś tam mączek zarażanią, co to są
    zakazane w przemycie do Polski?

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-05-06 18:51:52
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:71iddugkbg2gkpg0jenos3ola8o1sktnue@4ax.com...

    > No może w tym, że te krowy się od jakiś tam mączek zarażanią, co to

    > zakazane w przemycie do Polski?

    I być może w wyniku złamania tego zakazu umrze czyjeś dziecko,matka
    itd.

    Leszek

  • 4. Data: 2002-05-06 21:06:22
    Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Samy <c...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ab5bsd$eai$...@n...tpi.pl...
    > Czy moze mi ktos powiedziec, dlaczego sprawa krowy, ktora jest teraz na
    > pierwszych stronach polskich gazet, zajmuje sie prokuratura?
    > Gdzie tu jest jakies przestepstwo?

    Np. (ponoć) sfalszowane "papiery" krowy :-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Anyia

  • 5. Data: 2002-05-06 22:05:35
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > Czy moze mi ktos powiedziec, dlaczego sprawa krowy, ktora jest teraz na
    > pierwszych stronach polskich gazet, zajmuje sie prokuratura?
    >
    > Gdzie tu jest jakies przestepstwo?

    Art 165 KK czyli sprowadzenie niebezpieczeństwa dla życia lub zdrowia wielu
    osób

    pozdr.
    T.